05.06.2016

Pühapäeva hommik ainukene, kus saab kauem magada. Välja arvatud juhul, kui sul on lapsed. Täna on üks väheseid kordi, kus saab öelda, et Marlen ei lasknud magada. Nimelt pani ta tule toas põlema ja ma arvasin, et ta läheb vetsu. Tuli põles, aga midagi ei toimunud. Vahel juhtub, et Marlen läheb magades lüliti vastu ja ma läksin vaatama kas nii juhtus. Marlen istus voodis ja teatas, et ta läheb vetsu. Sealt tagasi tulles põles tuli taaskord terve igaviku, eks ikka selleks, et Gregor kõrval toas ärkaks. Ei läinud kaua, kui Gregor oli samuti üleval. Ja, mis peamine kell oli 8 hommikul???!!!! Pühapäev hommik on rikutud. Nii ma lõpuks torisedes voodist välja tuli. Lapsed leidsid, et nendel on nälg ja läksid külmkapi ust kulutama. Mina tegin endale teed ja võileiva ja hakkasin lugema. Lapsed said söödud ja hakkasid kõrval jutustama, palusin neil oma tubadesse minna. Selle peale teatas Marlen, et ei saa minna teises toas magatakse. Ausõna selline vastus võttis õhku ahmima, kus kohas ta oma tarkusega oli, kui mina magada tahtsin??? Marlen läheb täna sõbranna esimesele armulauale. Keskpäeval toimub kirikus missa ja peale seda lähevad nad restorani. Marlen pani viisaka kleidi selga, uued kingad jalga ja sättisime juukseid natuke. Meie poistega mõtlesime turule minna. Läksime Marlenit ära viima ja ma pidin imestusest pikali kukkuma. Kirik ja selle esine oli rahvast täis, kõik olid ülipidulikult riides. Sellel hetkel tekkis mul tunne, et ma oleks pidanud Marlenile veel pidulikuma kleidi panema. Kus krt ma pidin teadama, et see nii tähtis üritus on. Kuid aega riideid vahetada ei olnud ja otsustasin mitte lasta ennast teistest segada. Leidsime sõbranna pere üles ja Marlen jäi nende juurde. Mina oleks samuti tahtnud kirikusse jääda ja vaadata, mis seal toimub. Kuid poisid olid mõlemad lühikeste pükste ja plätudega ja nii ei oleks sobinud kirikusse minna. Turule jõudes ilmnes, et seal on päris palju rahvast. Vaatasime siin ja seal ringi ja ma leidsin endale sobiva koti suveks. Valisin mitme erineva vahel. Gregor sai aru, et ma ostsin mitu tükki ja ütles hiljem, et sina said mitu kotti ja mina ei saanud midagi. Väljas oli natuke soe ja nii me poest läbi käisime ja jäätist ostsime. Selle peale läks Gregori tuju paremaks, seda enam, et tema sai kaks jäätist. Koju tulles oli aeg süüa ja siestale minna. Gregor vaatas telekat ja oli oma päevaga rahul. Õhtul tahtis Gregor rullitama minna ja Peeter läks temaga õue kaasa. Mina tegin süüa ja ootasin, millal Marlen koju tuleb. Ma kujutasin endale ette, et ca 5-6 ajal on ta tagasi. Vot ei olnud. Marlen jõudis koju veerand kümme õhtul. Ma juba mõtlesin, et pean sõbranna emale helistama ja küsima, millal nad tulevad. Marlenil oli ju vaja pesema minna ja normaalsel ajal magama. Läksin Marlenile alla vastu ja kuulsin esimesi muljeid. Tuli välja, et neil oli tore olnud. Päeva kangelanna istus auto, hommikusest särast ei olnud midagi alles. Marlen oli ilusti käitunud ja temaga ei olnud probleeme. Kuna Gregor ei käinud, siis sai tema kingiks tassi ja seal sees olid kommid. Hea küll samasuguse tassi ja kommid sai Marlen samuti ja teised peol olnud lapsed. Marlen ütles, et kirikus räägiti, siis anti lastele, kes osalesid midagi süüa ja juua. Seejärel tehti pilte ja mindi teise külla restorani. Marleni näost oli näha, et ta on väsinud. Palusime tal pesema minna, aga tema ei tahtnud. Lõpuks sai ta pesemas käidud ja oli aeg magama minna. Selle peale teatas Marlen, et tema ei ole väsinud ja üldse tahab ta telekat vaadata. Tegi meile selgeks, et kell on vähe. Soovitasime tal kella vaadata, aga seda ta ei teinud. Saime mõlemad lapsed voodisse ja saabus vaikus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.