04.06.2016

Gregor käis vetsus peale seitset, seejärel kohendas terve igaviku patja enne, kui tule kustutas. Minu jaoks oli see selge teadmine, et magama ta enam ei jää. Ja nii ka läks. Peale seda, kui Peeter oli läinud hakkasin ma raamatut lugema. Mingi aeg tuli Gregor ja teatas, et tema hakkab õppima. Võttis oma koolikoti ja läks oma tuppa. Ei läinud kaua mööda, kui Marlen oli ka üleval. Õppimine jäeti kõrvale ja hakati sööma. Seejärel tegi Gregor oma ülesanded lõpuni ja tuli näitama. Mina võtsin kustukummi ja kustutasin peaaegu kõik vastused ära. Tegemist oli matemaatikaga. Gregor unustas meelde jäetud numbrid liita ja sellest tulid vead sisse. Aega läks, kuni ta aru sai ja, siis olid kõik vastused õiged. Gregor küsis, kas ta võib õue minna ja läinud ta oli. Marleniga ei läinud nii lihtsalt. Tema tahtis kohe õue minna, aga mina ei lubanud. Marlen teatas, et tema teeb kodusedtööd hiljem. Mina teatasin talle selle peale, et hiljem läheme me poodi. Sealt tagasi tulles on Marlen väsinud ja ei jõua neid teha. Lisaks sellele hakkab ta kindlasti vinguma, et tema tahab telekat vaadata ja peavalutab jne. Enne, kui Marlen midagi öelda jõudis jätakasin. Ja ütlesin, et homme sa neid teha ei saa, kuna homme ootab ees üks üritus. Kaua see aega võtab seda me ei tea ja pärast seda on ta kindlasti väsinud. Marlen oli pühaviha täis minu kokkuvõtte peale ja hakkas õppima. Osad asjad said tehtud ja siis teatas ta uuesti, et tema läheb välja. Tegemata asjad lubas ta esmaspäeva lõuna ajal ära teha, kuna neid on alles õhtul vaja. Juhtisin ta tähelepanu faktile, et esmaspäevast on kool ainult hommikupoole. Ei jäänud tal lõpuks midagi üle, kui oma asjad ära teha, kuna enne õue lihtsalt ei saa. Mina jõudsin ühe raamatu lõpuni lugeda ja, kuna huvitava koha pealt jäi pooleli, siis hakkasin järgmist lugema. Järgmine on minu teada viimane osa. Ma ei ole ammu nii huvitavat ja endasse kiskuvat raamatut lugenud. Ma võin juba ette öelda, et mul on kahju kui raamat läbi saab. Marleni toast oli vaja eile maha kukkunud pärlid kokku korjata. Parim lahendus tundus olevat tolmuimeja. Võtsin kapist õhukese soki ja panin toru otsa, pärlid läksid sinna sisse. Võtsin vahepeal soki ära ja kallasin pärlid karpi. Ütlemata kiire ja mugav viisi pisikesi asju kokku korjata. Panin soki tagasi, et ülejäänud ka kokku korjata. Hetkeks panin käe pahasti ja sokk kadus tolmuimeja kotti, pärlid kolks ja kolks tema järgi. Njah, nii palju siis sellest. Ülejäänud pärlid läksid otse tolmukotti ja hiljem sai seda lahata ja pärleid pesta. Peeter jõudis ka täna vara koju. Kuna autosid ei olnud, siis oli ülemus öelnud, et ta võib koju minna. Peale kohustuslikku siestat oli aeg poodi minna. Minu kindlaks eesmärgiks oli kingapoe külastus ja sinna me ka läksime. Mul on vaja suveks mingisuguseid lahtisi kingi. Vaatasin riiulite vahel ringi ja valisin mitu sobivat varianti välja. Jalga proovies ilmnes, et kahed neist võiks võtta. Kuna ühed ei olnud jalas kõige paremad, siis leidsin, et ahneks ei lähe ja piirdun ühe paariga. Peeter leidis Marlenile kingad, mis sobisid talle ja nii sai Marlen ka uued kingad. Marleni omad olid 25.- pealt 5.- peale allahinnatud, minu omad 30.- pealt 19.90.- peale. Soodukas missugune. Kuigi jah, ma ei mäletagi millal ma nii kallid kingad viimati ostsin. 

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.