01.06.2016

Uus päev ja loodetavasti parem, kui eelmine. Ahjah uus kuu hakkas ka, natuke veel ja ongi jõulud. Täna ma laisk ei olnud ja peale laste kooli viimist läksin ennast liigutama. Kuna kõndimine on ära tüüdanud, siis proovisin vaheldusemõttes joosta. Ma ei taha seda küll tunnistada, aga mulle isegi meeldis. Esimesed 2 kilomeetrit läksid nagu mööda minnes. Seejärel tegin korraks pausi, et vaadata palju jooksin ja sealt edasi kõndisin. Kuid Peagi tuli tahtmine uuesti joosta. Nii ma vaheldumisi käisin ja jooksin. Kokku tuli 6,6 kilomeetrit ja ma arvan, et üle poole sellest ma jooksin. Peeter tuli päeval koju ja ütles, et tal oli tööl igav. Autosid mida remontida ei olnud ja nii ta tegeles hoopis koristamisega. Lisaks sellele panid nad sekretäriga kirja, millal puhkama tahavad minna. Kas ülemused sellele allakirjutavad seda me veel ei tea. Gregor tahtis mureleid ja nii me poodi läksime. Uksest sisse minnes teatas teenindaja mulle, et ärgu ma täna palju ostku. Homme tulevad uued murelid. Mul ei olnud plaanis rohkem, kui 3 kilo osta, kuna rohkem ei olnud raha kaasas. Nii ma teenindajale ütlesin. Tema arvas, et ma võiks natukene võtta, et teistele ka jätkuks. Lubasin, et ma palju ei võta ja tulen homme uuesti. Teenindaja küsis, kas meie maal ei ole mureleid. Ütlesin, et on ikka ja need tuuakse Hispaaniast. Lisasin, et hind on kordades kõrgem ja neid lihtsalt ei jõua ja ei raatsi osta. Ta sai minust aru ja ütles, et võta palju tahad.    Võtsime mõned väiksed pakid ja lubasime homme tagasi minna. Marlen läks peale kooli sõbranna juurde. Sõbaranna juba eile küsis, kas Marlen tohib minna. Kui kutsutakse võib ikka minna, aga hiljem tuleb kodusedtööd vaidlemata ära teha. Sõbranna juures oli neil tore olnud ja nad olid kahekesi jalutamas käinud. Sõbranna elab külast väljas ja nii nad põldude vahel jalutasid. Kuidagi jõudsid nad sigale juurde ja tegid selle kõrval oleva kasti lahti. Sealt leidsid nad surnud sea. Iga sigala territooriumi kõrval on prügikasti moodi kast ja sinna pannakse surnud loomad. Miks nemad kasti lahti tegid sellele küsimusele ma arusaadavat vastust ei saanud. Lisaks sellele olid nad leidnud kassipojad. Vähemalt oli neil tore.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.