28.05.2016

Laupäeva hommik ei saa ju alata rahu ja vaikusega. Maakeeli tähendab see seda, et Gregor oli enne üleval, kui mina. Appi ma ei või! Varsti algab koolivaheaeg ja mul on tunne, et ma lähen juba enne seda hulluks. Gregor teatas voodist välja tulles, et tema hakkab koduseidtöid tegema ja läks oma tuppa koos koolitöödega. Vähemalt midagi positiivset. Marlen ei saanud vennale alla jääda ja oli samuti varakult üleval. Kuna ma eile ütlesin, et õue minekuks peab olema õpitud ja tuba korda tehtud. Nimelt leppisid lapsed sõpradega kokku, et saavad väljas kokku. Mõlemad tegid oma asjad ilma suurema kisa-kärata ära ja peagi olid nad läinud. Mõned korrad käisid ukse taga ka, aga muidu oli vaikus. Mina jõudsin selle ajaga natukene koristada ja taina kerkima panna. Huvitav oli see, et tainas ei tahtnud üldse kerkida. Köögis oli akne kinni, aga toas oli rõduuks lahti, kas äkki sellepärast. Kuigi mul on enne ka aknad teistes tubades lahti olnud ja tainaga pole midagi juhtunud. Igatahes tegin lihapirukaid ja kringli. Marlen tuli vahepeal ukse taha ja seletas midagi, millest ma ei saanud mitte midagi aru. Mulle kohati tundub, et lapsed räägivad hiina keeles. Lõpuks sain aru, et kuskil hakatakse komme viskama ja kas nad tohivad ka minna. Loomulikult ma lubasin ja küsisin kas neil on kotti ka vaja. Kotti ei olnud vaja, kuna välja minnes võeti kott kaasa, seal olid joogipudelid sees. Kujutasin mina ette, kuidas nad tulevad koos kommidega koju. Keegi võiks tasuta hambaarsti ajad ka koos nende kommidega anda. Koju jõudes oli minu üllatus suur juba ust lahti tehes. Mõlemal oli käes suur kott ja lisaks Marlenil kaks rannapalli. Kui nad koti sisud põrandale valasid ilmnes, et seal on suhteliselt vähe komme. Selle eest oli erinevaid mänguasju palju. Üldse oli komme korjamas olnud vähe lapsi ja seega said kõik korraliku saagi. Peeter jõudis koju ja tema päev oli suhteliselt rahulik olnud. Peale siestat oli aeg minna poodi. Ilm oli selleks ajaks pilves ja hakkas vihma sadama. Linna jõudes oli sadu läbi saanud ja mina tulin kodust päikseprillideta välja. Kusjuures ma vaatasin prille ja mõtlesin, et need tuleb kaasa võtta. Mõtlemise asemel oleks võinud tegutseda. Ostud sooritatud võis koju tagasi tulla. Õhtul tõusis tuul ja tundus, et läheb tormiks. Koristasin rõdult ära asjad, mis võivad minema lennata. Torm jäi seekord ära. Hetk enne piltide tegemist on taevas must. Õhtu lõpetuseks vaatasime jalgpalli finaali.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.