27.05.2016

Nädal hakkab läbi saama ja selle tõestuseks on järjekordne reede. Peeter läks nagu ikka tööle, lapsed kooli ja mina hommikusele ringile. Mõtlesin, et võiks vaheldusemõttes natukene joosta. Ehk saab ringi kiireminu tehtud või nii. Mulle üldiselt jooksmine ei meeldi, kui siis lühikene maa. Hakkasin mina jooksma (rahulikus) tempos ja korraga ei tundunud jooksmine kõige hullem. Vaatasin kuhu maani ma võiksin joosta, kuna sain aru, et tervet ringi ma nagu nii ei jookse. Muudkui möödusin nö mõeldud verstapostidest ja jooksin edasi. Lõpuks oli ca 1,5 kilomeetrit joostud, kui ma enam ei viitsinud. Hiljem jooksin veel, aga lühemad vahemaad. Peab ju vahel asju teisiti tegema, kõndmisele väike vaheldus. No pekki peaks jooks paremini põletama. Võib olla peakski iga päev mõned kilomeetrid jooksma nö päev-päevalt distantsi pikendama. Vaatame kuidas tahtmine on. Lapsed tulid koolist ja läksime panka. Saime raha kätte ja lisakas vahetasin pangaraamatu ära. Pangaraamatuga saab automaadist raha võtta ja see oli juba septembri kuus täis saanud. Iga päev mul seda vaja ei ole ja seega ei kiirustanud ma seda vahetama. Aega on selle kiire asjaga. Viimasel päevadel on lapsed hakanud lõunaajal väljas käima. Gregor võttis tõukeratta ja läinud ta oligi. Marlen läks enda oma võtma ja tuli küsima, kus tema tõukeratas on. Kus kohast mina pean teadama, kus see on. Küsisin kas ta tõi selle eile koju, vastus oli ja. Natukene mõtlmist ja Marlenile meenus, et ta ei tulud sellega eile koju vaid see jäi välja. Kuna teised jäid peale meid eile õue, siis oli kindel, et tõukeratas on kindlas kohas. Ütlesin Marlenile kelle juures see tõenäoliselt on ja Marlen oli minu oletusega nõus. Ei läinud kaua mööda, kui sain samalt isikult sõnumi, et tõukeratas on tema juures. Ma ei mäleta, millal see oli, aga ühel päeval panin kuulutusteportaali auto müügi kuulutuse. Nii huvipärast. Sain mina täna telefonikõne. Küsiti, kas ma müün sellist autot ja palju auto maksab. Eks ole, inimesel on kuulutus ees ja ta ei näe hind. Mina selle eest ei mäletanud, millise hinna ma panin. Ütlesin, siis enam vähem summa. Selle peale küsiti, milline on miinumhind, ütlesin natukene väiksema summa. Ja, siis hakkas teiselpool vingumine pihta, nii kallis on ja ma ei saa ikka osta nii kallist. Küsiti veelkord lõplikuhind ja ma ütlesin veel väiksema summa. Lisaks öeldi, et arvele võtmine läheb ikka kalliks ja teised autod on odavamad. Kuulutust pannes vaatasin ma sama aasta hindasid ja panin madalama hinna. Küsisin, kui palju arvele võtmine maksma läheb ja selle peale sain vastuse, et ei tea. Loomulikult jätkus vingumine teemal, kui kallis ikka on. Ma ei viitsiud seda hala enam kuulata ja soovitasin odavamast kohast osta. Soovisin head päeva ja lõpetasin kõne. Mis mõtte on üldse helistada, kui ostu huvi nagu nii ei ole ja kõik on kallis. Hea asi ei saagi odav olla. Lapsed läksid peale kooli nagu ikka trenni ja koju tulles oli aeg õue minna. Teised lapsed olid samuti väljas. Gregor teatas, et tema tahab teise kohta minna, aga Marlen ei tahtnud. Nii jäi Marlen oma sõpradega ja mina läksin Gregoriga. Mingiaeg hiljem jõudis Marlen samuti meie juurde. Kuid kauaks ta sinna ei jäänud, kuna ta tuli sõbrannadega ja nad läksid sõitma, kes rattaga, kes rullikutega. Kell oli lõpuks nii palju, et oli aeg koju minna, aga lapsed ei tahtnud sellest midagi kuulda. Nägin, et Peeter sõitis mööda ja teatasin, et mina lähen koju. Marlen otsustas tiiru teha ja ka koju tulla. Enne, kui ta tuppa tuli läks ta veel Gregori kutsuma ja suutis kukkuda. Näpp oli verine ja jalg kriimustatud. Gregori sõbra vanaema oli läheduses ja pani Marleni sõrmele plaastri peale. Nii, et meie ei näinud, kui hull asi on, vaevalt, et midagi hullu on. Peeter jõudis reede kohta väga vara koju. Tuli välja, et viimased tunnid ei olnud tal midagi teha. Kõik autod on töökorras. Homme peaks tulema üks auto kindlasti õlivahetusse. Kas tuleb mõni veel seda ei tea.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.