26.05.2016

Uus päev koos uute tegemistega. Kõndima ma täna jälle ei läinud. Selle asemel ootas mind ees ratta sõit. Koolis on täna viimane päev ratastega. Mõned päevad tagasi läks nö abi õpetaja ära ja nüüd on õpetaja üksinda. Üksinda klassidega sõitma minna ei ole mõeldav. Seega oli koolil abi vaja. Valida oli põhimõtteliselt kolme inimese vahel. Hommikul saime kokku ja jagasime tänased tunnid omavahel ära. Üks ütles, et tema hommikul ei saa ja mina, et mulle ei sobi peale lõunat. Seega sain mina kõigepealt minna esimese klassiga. Õpetaja tuli ja küsis kas mina olen tema tänane kaaslane. Lapsed võtsid rattad, kiivrid pähe, õpetaja ütles viimased õpetussõnad ja asusime teel. Algus läks kiirelt, kuna lastel ei olnud palav ja nad ei olnud väsinud. Mida aeg edasi seda rohkem hakkas neil palav ja nad olid väsinud. Mäest üles sõitmine ei tahtnud kuidagi välja tulla, selle eest mäest alla saadi ilma probleemideta. Tegelikult on näha, et lapsed on vähe rattaga sõitnud. Kui ma mõtlen kuidas Gregor sõitis aasta tagasi, siis tema jaoks oleks see ringi kerge soendus olnud. Nojah, me oleme halvad vanemad ja sunnime lapsi rattaga, sõitma kõndima jne. Õpetaja ütles samuti, et lapsed peavad rohkem harjumata. Kahe tunni vahel oli vahetund ja peale seda tuli üks ema veel ja nii me olime kolmekesi. Seekord läksime sõitma Marleni klassiga ja minu lootused olid kõrged. Marlen sõidab hästi ja jaksab ja lootsin seda kogu tema klassilt. Tegelikkus oli see, et nende klass oli veel hullem, kui väiksed. Kolmel rattal tuli kett maha, seejärel joodi ja räägiti juttu. Mäest üles ei jõutud üldse sõita, lapsed olid väsinud ja neil oli palav. Sooja oli sellel ajal kuskil 27 kraadi ja päike paistis. Päris hea ilma oli sõitmiseks. Keegi lastest küsis minu käest, kas ma ei ole väsinud. Ma vastasin, et ei ole. Lõpuks sai sõit sõidetud ja kooli jõudes oli vahetund juba alanud. Gregor mängis teiste poistega palli. Kuna ma hommikul panka ei jõudnud, siis otsustasin seda õhtul teha. Korra nädalas on pank õhtul ka lahti, muidu on ainult hommikul. Läksin mina tähtsa näoga panka ja mida mina näen. Pank on kinni…eks ole. Tuli välja, et see kuu õhtul pank ei tööta. Pole hullu homme jälle päev. Läksime Gregoriga poodi mureleid ostma. Valisime karbid välja, kui teenindaja tõi uusi karpe juurde. Rääkisime juttu ja küsisin kas ta saaks panna suurema karbi sisse ca 3 kilo mureleid. Tuli välja, et saab ja nii me taha ruumidesse läksime. Seal olid kastid reas ja ta küsis, millisest kastist ta paneb. Mina küsisin hoopis vastu, kui palju need kastid kaaluvad. Tuli välja, et kuskil 3 kilo ringis. Valisin ilusad tumepunased mureli kasti välja. Kast oli 3 kilo, ehk nüüd jagub natukene kauemaks. Saame isu täis söödud. Eile, kui ma ostsin, siis oli kilo hind 3.60 või 3.65, kuna ma täna ostsin suurema koguses, siis sain 3.50.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.