21.05.2016

Nagu ikka vaatasin varakult kella. Ma ei saa aru, miks ma pean ca poolteist tundi enne hakkama kella vaatama. Igatahes olin ma täna hommikul väsinud ja ärkasin kella helina peale. Oh, kus oleks tahtnud veel magada. Ei ole sellist võimalust kööki ja hommikusööki valmistama. Peeter arvas samuti, et ta ei taha ärgata. Kuid teda ootab uus päev uute tegemistega. Osad asjad, mis on vaja esmaspäevaks ära teha jõudis ta eile tehtud. Tänased probleemsed autod peaks täna kohale jõudma. Lapsed ei taipa üldse magada ja olid liiga vara üleval. Sõid hommikust ja läksid teise tuppa mängima. Mina lugesin raamatut, jah ma olen raamatusõltlane. Ostsin huvipärast ühe nö populaarse teose, millest on erinevates saadetes kuulnud. Kuskil ei mainitud konkreetselt, millega antud teoses tegu. Mina tellisin antud teose, kuna raamatupood soovitas seda. Antud ramatule oli nö järg ka olekas ja võtsin selle samuti. Esimene osa läbi loetud teatasin, et Eestisse tulles ostan 2 osa samuti. Kuid tundsin, et ma ei suuda mitu kuud oodata. Tahan teada, mis edasi saab. Seega tellisin endale raamatud ära ja loodetavasti jõuavad nad kiiresti kohale. Praeguseks on mul olemas olevad osad läbi loetud. Peab mainima, et mulle antud autori teosed meeldivad. Oh tuleks need uued osad juba kiiremini. Lõpuks oli mul aega mõelda oma hiilgava plaani peale. Vaatasin lennukipiletite hinda ja see ei löönudki jalust nõrgaks. Parim variant oleks, kui saaks lapsed siit kellegiga kaasa panna ja Eestis tuleks keegi vastu. Lennuaeg oli selline, et kõigepealt läheb lennuk siit Eesti ja tuleb sealt kohe tagasi. See annaks võimaluse mul nendega Eesti lennata ja kohe tagasi tulla. Samas läheks see jälle kalliks ja ei tasuks ära. Lapsed tegid koolitööd ära ja läksid õue. Mina sain toad koristatud ja tegin magustoiduks kohupiimakooki. Peeter jõudis kah lõpuks koju, enam vähem normaalsel ajal. Nagu t aise ütles oleks pidanud jõudma õigeks ajaks, vähemalt nii arvas ta hommikul. Ühe auto peale oleks pidanud minema ca 30 minutit, kuid kulus pool päeva. Üks osa oli vaja maha võtta ja teine asemele panna. Väga lihtne, vähemalt teoorias. Praktikas oli see, et osa sai kiirelt maha ja uus sai peale samuti. Kuid ilmnes, et uus osa on natukene teistsugune ja tuli hakkata asju ümber tegema. Lõpuks jõuti järeldusele, et uut osa ei saa ikka kasutada ja tuleb vana tagasi panna. Seega tuli jälle maha võtta ja teine asemele panna. Ja, mis ilmnes siis. Üks töötaja tuli kuskilt kapi tagant kast käes ja selles kastis oli sobiv osa olemas. Tuli korrata juba mitmes kord maha ja peale panemist. Igatahes sai auto lõpuks korda ja sai minema minna. Ühel autol oli vaja veel õli vahetada. Kui tavaliselt jookseb õli välja väikse joana, siis täna pritsis nii, et kõik kohad olid koos, ka Peetri riided. Selle eest on üks töönädal jälle läbi. Peale siestat oli aeg poodi minna. Ei saa mina aru jätkuvalt siinsetest poodidest. Üks nädal lähed ja letid on kaupa täis, järgmine nädal oleks nagu torm üle käinud. Täna oli see viimane nädal. Just siis, kui meil on vaja erinevaid lihatooteid sügavkülm. Saime enam vähem, mis vaja, isegi jäätist oli meeles osta. Tavaliselt plaanime viimasena jäätise võtta, aga see meenub alles autos. Nii, et me olime täna täitsa tublid.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Natuke nalja.

Lihtsalt üks jutt.