18.05.2016

Peeter läks tööle, lapsed kooli ja mina kõndima. Üldse oli mul kavas kaks kärbest ühe hoobiga tabada. Midagi on vaja süüa teha, aga meil ei ole külmkapis liha. Seega tuli ettevõtta käik poodi. Meil on oma külas toidupood olemas, kust saab vajadusel lihatooteid osta, kuid see oleks liiga lihtne. Mina pean alati valima raskema tee. Mõtlesin kas lähen jala või rattaga. Rattaga saaks kiirelt käidud, aga minu ratas on kõige viimane. Niisiis peaks ma tõstma teised rattad, tõukerattad ja muud asjad kõigepealt eest ja, siis saaks ratta kätte. No hea küll Peetri ratas on eespool ja selle saaks kiiremini, vahet ei oleks kummaga ma sõidan. Mõtlesin, et ei hakka rattaga jamama ja lähen jala, mis see ca 10 kilomeetrit ära ei ole. Tagasi tulles on kott lisa raskusega seljas ja saab rohkem rasva põletada. Ma olen neid sammasid teid korduvalt käinud ja vahel harva sõidab seal mõni liiklusvahend. Täna selle eest oli seal nii tihte liklus, et hambad olid tolmused. Üks traktorist oli nii nahaalne, et ei võtnud isegi hoogu väiksemaks. Head teed talle. Tee peal kohtasin jänesega, kes tuli kuskilt rõõmsalt kepsutades. Mind nähes pani jooksuga põõsasse, ju ma nägin liiga hirmus välja. Poodi jõudsin ka lõpuks ja parim selle juures oli see, et ostsin joogiks vett. Hommikud ei ole veel nii palavad, et peaks veepudeli kaasa võtma. Kuid täna tuleb pikem ringi ja vahepeal tahaks juua. Kõigeparem oli see, et kõik asjad ei mahtunud kotti. Seega tuli üks pakk kätte võtta ja nii ma kodupoole astuma hakkasin. Tagasi tee läheb alati kiiremini ja peagi olin kodus. Kodus tuli nagu alati kõik tavalised toimetused teha ja peagi oli aeg kooli minna. Gregoril on õhtul kehaline ja nii ta võttis ratta ja viis selle kooli. Pärast tuleb võtta kiiver kaasa ja saab sõitma minna. Peale kooli olime jälle õues, kuna ilmad on ilusad ja toas ei taha üldse olla. Marlen käis vahepeal trennis ja peale seda tulime koju õppima. Viimasel ajal on vähem koduseidtöid ja seega said need enam vähem normaalse ajaga tehtud. Peeter on jätkuvalt üksinda ja toimetab omas tempos.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.