14.05.016

Uni läks varakult ära ja ärkasin teadmisega, et täna on viimane päev. Homme võin ma süüa mida tahan. Üle ma pingutama ei hakka, aga juurvilju ei söö kindlasti. Peeter ütles, et ta ei saanud pool ööd magada. Eks ta muretseb, mis saama hakkab ja kas tuleb uus paariline jne. Lapsed suutsid kaua magada ja see sobis mulle. Eile leppisid nad kohtumise kokku ja Gregor küsis palju tal aega on, et välja minna. Ütlesin talle ja tema hakkas tegema vajalikke asju, st õppima ja tuba koristama. Marlen selle eest pani riidesse ja teatas, et tema läheb õue. Mina, kuri nõid nagu ma olen seda ei lubanud. Ma ei viitsi terve nädalavahetuse talle meeldetuletada, et õppima on vaja hakata. Marlen vingus nagu siga aiga vahel ja teatas, et tema teeb ainult ühe asja ära. Vahepeal sai Gregor oma asjad valmis ja läks õue. Marlen sai esimese asja valmis ja teatas, et tema nüüd läheb. Kuhugi ei lähe oli minu vastus ja ütlesin, et enne ei lähe kui kõik asjad on tehtud. Oh seda vingumist, aga lõpuks (väidetavalt) sai ta kõik tehtud. Ma pean päevikust järgi vaatama, kas sai ikka kõik tehtud. Enne välja minemist oli vaja Marlenil veel tuba koristada ja see võttis oma korda aega. Üldse tuli mul mõte vahetada laste toad ära. Marlenil on kõige suurem tuba ja korda hoiab ta kõige vähem. Gregoril on väike tuba ja see on enam vähem korras. Seega tundub mulle õiglane, kui Gregor saab suurema toa. Millal ma asjad ümber tõstan ma ei tea, siis kui vaim peale tuleb. Minu jaoks oli terve tänane päev väga raske. Korduvalt oli tahtmine kogu see dieet katki jäta ja midagi süüa. Mul oli kõht lihtsalt nii-nii tühi. Lohutasin ennast teadmisega, et homme saab see lõpuks läbi ja ma saan süüa. Järgneva sissejuhatuseks võib öelda, et mulle ei ole kunagi meeldinud 14 ja laupäev. Igakord (vahel läheb hästi) sellel päeval on tekivad probleemid. Antud kuupäev laupäeval tekitab minus kõhedust. Tegin mina hommikul sügavkülma ukse lahti, et sealt midagi lõunaks süüa võtta. Huvitav oli see, et sahtlid olid pealt märjad. Avasin sahtlid ja ilmnes, et kogu toit on üles sulanud. Mis mõttes nagu? Jõudsin järeldusele, et lapsed võtsid eile jäätis ja ei pannud ust korralikult kinni. Väga tore, eks ole. Panin ukse kinni ja mõned tunnid hiljem vaatasin kas asjad hakkavad külmuma. Minu suureks pettumuseks oli kõik jätkuvalt pehme, isegi vesi jää tegemiseks. Peeter tuli koju ja rääkisin talle, mis lahti. Tema arvas alguses, et keerame külma juurde, et külmetaks kiiremini. Hiljem vaatas Peeter sügavkülm ja tuli välja, et midagi ei saa ära külmuda, kuna külmaõhku ei tule. Ühesõnaga sügavkülm on loobunud töötamast. Aina paremaks läheb. Kuna asjad olid üles sulanud, siis tuli välja mõelda, mida nendega teha. õnneks ei olnud asju palju, aga siiski. Hakkaliha oli ca 3 kilo ja sellest sai tehtud makarone-hakklihaga, kapsahautist ja suur kogu kotlette. Lisaks sellele sai ostetud süldi jaoks koodid ja need tuli keema panna. Samuti oli liha ja see läks samuti keema. Tulemas on täiesti plaani väline sült. Kuid, mis teha ei saa ju liha minema visata. Kõige rohkem on kahju sellest, et üles sulasid ka suitsuvorstid ja sink. Edasi jäi küsimus, mida me nüüd teeme. Saatsin korteriomanikule sõnumi, et sügavkülm on katki. Kuna meil on siin mitu vaba päeva järjest, siis tuli välja, et omanik on ära sõitnud. Kuid ta helistas ja ütles, et saadab kellegi kappi vaatama, äkki saab korda teha. Leppisime kokku, et see keegi tuleb peale seda, kui me koju tagasi tuleme. Meil oli vaja poest mõned asjad osta. Koju tagasi jõudes ilmnes, et ülemine osa on samuti töötamise lõpetanud. Külmkapi mootor töötas, see valgus põles, aga kapis oli sama soe, kui toas. Saatasin isikule, kes pidi külmkappi vaatama tulema teate, et oleme kodus. Ma enne omanikule ütlesin, mis kell me enam vähem koju jõuame, et ta saaks selle edasi öelda. Selle peale sain antud isikult vastuse, et ma oleks võinud varem teada anda, tema käis juba pesemas ära ja ta ei saa tulla. Kui ma väga tahan, siis ta võib homme tulla. Ütesin, mis kellani me kodus oleme ja ta lubas püüda sellel ajal tulla. Igatahes tuju oli selleks päevaks totaalselt rikutud. Peetri esimene päev ilma paariliseta möödus kiirelt ja töiselt. Õhtul vaatasin eurovisiooni, aga tulemusi ei jäänud ootama. Enne tuli uni peale. Mina olin juba poolfinaalis kindel, et võidab Ukraina ja selle teadmisega ma magama ka läksin.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.