13.05.2016

Jälle on käes reede. Ees on ootamas pikk nädalavahetus, seda küll lastel. Peeter peab homme ka tööl olema. Selle eest järgmine esmaspäev on vaba päev. Nii, et on mida oodata. Hommik algas nagu iga hommik. Nagu ikka tuli tõusta ta tegutsema hakata. Vähemalt päike juba paistis ja seega on ilus ilma taaskord ootamas. Lapsed kooli viidud läksin mina hommikusele kõnniringile. Täitsa tubli olen, juba teist päeva järjest. Peab selle endal harjumuseks võtma ja iga tööpäeva hommik tunnikese kõndima. Seda juhul, kui ilm on ilus. Vihmaga ma küll kuhugi kõndida ei taha. Tegin täna natukene suurema ringi, kui eile ja kokku sai käidud natukene üle 7 kilomeetri. Kahe päeva tulemus 14, 33 kilomeetrit. Koju tulles ootas mind minu „lemmik supp“. Ausalt öeldes olen ma sellest supist täiesti tüdinenud. Selleks, et natukene vaheldust tuua võtsin saumiksri ja tegin supi püreeks. Kohe teine asi, võib jälle süüa. Lõunaks sõin kana ja sellega ma üle ei pingutanud. Igatahes halb ei hakanud. Ootan juba homset, et saaks puuvilju süüa. Viimastel päevadel on ainult köögiviljad olnud. Supi sees köögiviljad ja lisaks võib samuti köögivilju süüa. Antud menüü on kuidagi üksluine, tahaks midagi muud. Näiteks võiks olla valida kas köögi-või puuviljad. Või miks ka mitte ei võiks olla kuivatatud puuviljad. Pole hullu katsume tänase ja homse päeva üleelada ja, siis on see katsumus läbi. Lapsed käisid peale kooli trennis ja peale seda läksime õue.Marlen käis eile ja täna kehalises rattaga. Eile olid tal pikad püksid jalas ja koju tulles olid sääred õlised. Täna läks ta lühikeste pükstega ja jalad on õlised. Ja see ei taha kuidagi maha tulla. Ei saa mina aru, kuidas ta saab jalad õliseks teha. Ketil on kaitse peal ja sinna ei ole võimalik lihtsalt vastu minna. Koju tulles tundsin, et mul käib pearingi ja enesetunne ei ole kõige parem. Sõin natukene kana ja kurki ja läks paremaks. Saaks see katsumus juba läbi. Peeter jõudis koju ja ütles, et paariline läks töölt ära. Juba mitu nädalat tagasi teatas ta, et tal on täna viimane päev. Ülemused käisid temaga korduvalt rääkimas ja tekkis tunne, et tegelikult i lähe ta kuhugi. Kas keegi tuleb tema asemele või, mis edasi saab seda veel ei tea. Ülemus ütles Peetrile, et räägime teisipäeval. Paariline soovitas rahulikult võtta ja mitte muretseda. Vot sellised lood.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.