12.05.2016

Päike on väljas ja ilm ilus. Kohe hommikul tekkis mulle mõte, et lähen täna kindlasti kõndima. Peeter läks tööle, lapsed viisin kooli ja nii ma kõndima läksin. Üksinda on igav, aga saab omas rütmis minna. Kuulasin muusikat ja nii läks tee kiiremini. Kõndisin siin ja seal ja koju jõudes ilmnes, et 7 kilomeetrit sai läbitud. Poole tee peal oli mul tunne, et edasi ma minna ei saa, kuna jalg andis tunda. Võtsin tempot maha ja läks paremaks. Järjekordne potitäis suppi sai otsa ja seega tuli uus keeta. Mulle tundub, et laupäevani mul supi ei jagu. Kui m peaks kunagi antud dieeti kordama, siis tean, et juurvilju tuleb rohkem osta. Täna tegin viimased ära. Tänase juures on positiivne see, et võib liha süüa. Mina tegin kalkunit ja ausalt öeldes ei ole ma aastaid nii palju liha söönud, kui täna. Liha podises potis ja mina käisin seda muukui proovimas. Selleks, et ma potti tühjaks ei sööks ja teised ka midagi saak valasin kohvikoore peale ja oligi kõik. Mida päev edasi seda rohkem erinevaid toiduaineid võib tarbida. Üldiselt võib öelda, et mul hakkas peal liha söömist lihtsalt halb. Ma ei ole juba aastaid liha söönud (natukene vahel võtan) ja täna sai ülepingutatud. Loodetavasti on mul homme see meeles. Peeter käis nädala alguses auto varuosade poes, et tellida generaatoririhm, pinguti ja rullikud. Talle lubati tagasi helistada ja öelda hind, seda lubati teha sama päeva õhtupoole. Kuna järgmiseks päevaks ei olnud keegi helistanud läks Peeter uuesti kohale. Targemaks ta ei saanud, aga küsiti auto win koodi, et selle järgi parem otsida. Lubati jälle helistada, aga tulemus sama nagu eelmine kord. Peeter ei andnud alla ja läks uuesti kohale ja nüüd paluti tal tuua rullik näha. Peeter võttis rulli maha ja viis poodi, õhtuks lubati uus osa tuua. Lõuna ajal tuli Peeter töö autoga koju, kuna enda omaga ei saanud sõita. Peale lõunat pidi olema ühe autohooldus teha ja Peeter lootis, et peale seda saab ta vajalikud tarvikud kokku ja õhtuks auto kokku. Aeg muudkui läks, aga varuosi ei kusagil. Lõpuks pool tundi enne tööpäeva lõppu sai ta vajalikud osad kätte. Natukene läks aega ja kõik oli vahetatud. Nüüd on kõik ajalikud osad vahetatud ja sõit saab jätkuda. Vot selle kõige üle on mul heameel.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.