11.05.2016

Sellel kevadel on meil tõeliselt „hästi“ läinud. Nimelt sajab jälle vihma. Ilm on pilves, valgust on vähe ja uimasust palju. Kooli minnes võtsin vihmavarju kaasa ja lapsed panid kapuutsid pähe. Meie ees läks üks naaber oma lastega, kõigil olid vihmavarjud käes. Rääkisime juttu ja olime kooli ees, kui mulle jäi midagi imelikku silma. Küsisin naabri käest, miks ta lapsed ilma koolikottideta on. Lapsed on 4 ja 5 aastane. Tuli välja, et need olid koju jäänud ja ta ei pannud ise tähele. Mis, siis ikka naaber jooksis koju kotide järgi ja mina saatsin lapsed kooli. Vot milleni selline kehv suusailm võib viia. Käsin hommikul huvipärast kaalu peal ja tulemus oli rõõmustan. Esimese ja tänase kaalumise vahe oli 2,8 kilo. Vau. Hetkeks rõõmustasin ja sinna paikka see tedmine ka jäi. Peale kaalulangetamist tuleb tegeleda kaalu hoidmisega. Tegelikult on ühe nädala jooksul nii palju kaalu langetada ebatervislik ja nagu teada räägivad, siis tulevad kilod kiirelt tagasi. Selle teadmise peale läheb mul söögiisu ära. Sellegipoolest jätkan ja söön hoolega suppi. Täna tegin natukene plaani vastaselt. Täna on lubatud süüa banaani nii palju, kui tahad. Meil kodus banaane ei ole ja kohalikust poest ma neid ostma ei hakka. Mõtlesin, et söön selle asemel hoopis õuna. Ühe õuna sõin ära. Peeter helistas enne koju tulekut ja küsis, kas ma poest tahan midagi. Muidugi tahtsin banaane ja nemad ka ka sain. Huvitav on see, et lapsed ei ole ammu banaane tahtnud ja me ei ole neid eriti ostnud. Täna sõid nad neid nii, nagu saaks esimest korda. Ma pidin mitu korda selgitama, et need on minu omad. Üle mitme päeva oli õhtul ilus ilm ja seega olime peale kooli õues. Marlen käis vahepeal trennis ja peale seda oli aeg koju õppima tulla.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.