10.05.2016

Millegipärast ei saanud ma öösel korralikult magada. Pidevalt olin üleval. Enne kella oli samuti üleval, vaatasin kell ja vedelesin edasin. Järgmine hetk hakkas kell helisema. Eile päeval ma magasin, äkki sellepärast ei saanud magada. Käisin hommikul kaalu peal. Parim tulemus, mis ma sain on -900 grammi. Ma ei tea kas kaalul on midagi viga, aga pannes teda põrandal erinevatesse kohtadesse on tulemus erinev. Tegelikult ei ole vahet mitu kilo ma kaotan. Pigem võidan ma kogu selle enesepiinamisega parema enesetunde ja organism saab puhtamaks. Hetke olen positiivselt meelestatud, kuna täna võib lisaks supile süüa puu-ja juurvilju piiramatus koguses. Nälja tunne, kui selline on kadunud. Päev möödus suppi süües. Uskumatu, aga esimene potitäis sai otsa. Tegin pool kogust, et vältida hapuks minemist. Ei ole ju võimalik nädal otsa sama suppi soendada. Keetsin uue poti täie valmis. Ainukene erinevus on selles, et ube ma seekord ei pannud. Mulle ei meeldi oad. Nagu ka eelnevatel päevadel kõigub enesetunne seinast seina. Vahepeal olen motiveeritud jätkama, aga järgmine hetk on tahtmine kogu see üritus kus seda ja teist saata. Siiani olen vastupidanud ja ei ole alla andnud. Kui kaua ma veel vastu pean, seda ma ei tea. Uskumatu, kui raske see on. Mõtlesin selle peale, et pühapäeval saab minu karistusaeg läbi ja mida ma, siis söön. Mõtteid oli igasugu huvitavaid, kuni tuli veel üks mõte. Jõudsin mõttele, et äkki ma ei tahagi pühapäeval kõik ahvatlevaid asju süüa. Olen siiski nädalaega parema enesetunde ja vähemate kilode pärast pingutanud. Tekkis tunne, et ma ei julge pärast seda kannatusterada midagi süüa. Oeh, nokk kinni ja saba lahti. Paraku on veel mitu päeva ees. Peeter käis nagu ikka tööl ja tegeles autode remontimisega. Mõni auto pidi nii heas „tehnilises“ korras olema, et auto alla minnes tuleb vihmavari kaasa võtta. Mõnel autol lihtsalt õli jookseb sorinal, aga tööandjal ei ole aega, et lasta auto korda teha. Lihtsam on ju õli peale valada, kui töö katki jätta. Lapsed käisid nagu ikka kooli ja tegid õhtul koduseidtöid. Õue me ei jäänud, kuna oli pilves, puhus tuul ja kõik läksid koju. Ei olnud selline ilma, et oleks tahtnud väljas olla. Võib olla oleks pidanud panema ilmastiku oludele vastavad riided. See oleks liiga lihtne olnud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.