06.05.2016

Kui ainult seda väsimust ei oleks. Vähemalt on täna reede, mitte esmaspäev. Nii ma Peetrile hommikul ütlesin ja tema leidis, et hea lohtus küll. Vähe ei ole. Väljas on pilves ja tuuline, lähipäevadeks lubatakse kehva suusailma. Jätkasin laualina heegeldamisega ja pean tõdema, et see ei ole töö minu jaoks. Mulle ei sobi selliste pisikeste asjadega nikerdamine. Selle eest vaipasid meeldib mulle väga teha. Igatahes olin kaks ringi heegeldanud, kui tegin avatuse, et kasutasin valet heegelnõela. Krt. Ma panin eile heegelnõela niidikera sisse. Täna heegeldama hakates võtsin diivani pealt heegelnõela. Ainukene vahe kahe nõela vahel on suurus. Mina tegin täna pool numbrit väiksemaga ja seda on töö pealt näha. Avastasin ma selle nii, et hakkasin rulli ära panema, kui sealt seest paistis heegelnõel silma. Mis, siis ikka mis s…ti see uuesti. Kaks ringi üles harutatud loobusin antud tegevusest. Selle asemel panin taina kerkima ja hakkliha praadima. Plaanis on teha lihapirukaid ja sokolaadikringel. Järgmisest nädalast hakkan korralikuks ja loobun magusast. Marlenil on peale lõunat jalgratast vaja ja nii nad selle kooli juurde viisid. Täna võtsid ratta ka kaasa, ei hakanud ilma minema. Tuli välja, et rattahoidjas oli ruumi, kuna kehaline on õhtul ainult Marleni klassil. Õhtul rääkis Marlen, et nad sõitsid erinevaid teid pidi ringi, kus me oleme enne sõitnud. Temale oli meeldinud ja see on peamine. Peale kooli käisid lapsed trennis ja koju tulles läksime õue. Kuna ilm on kehv, siis ei olnud väljas kedagi. Tegime tiiru siia-sinna ja tulime mingiaeg hiljem koju. Mida saa seal väljas ikka teed, kui kedagi teist ei ole. Igav hakkab. Kodus vaatasime telekat, koduseidtöid ei tahtnud keegi teha. Peeter jõudis normaalsel ajal koju ja homseks midagi hullu ei pidavat veel olema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.