04.05.2016

Uimane ja väsinud ma tänagi näin. Tuleks juba pühapäev ja saaks magada. Isegi lapsed on väsinud ja ei taha ärgata. Marleni võiks kraanaga voodist välja tõsta. Seega tekkis mulle peale laste kooli viimist mõte, et ma lähen magama. Enne mõtlesin, et vaatan värsked lehed üle ja peale seda läksin voodisse. Ei jõudnud mina magama jääda, kui helises uksekell. Ukse taga oli postiljon ja teatas, et mulle on pakk. Ma pole ammu nii kiiresti trepist alla saanud, eriti veel valutavate jalgadega. Mulle meeldib meie postiljoni juures see, et ta toob paki koju. Pakki üle andes juhtis ta mu tähelepanu sellele, et pakk oli lahti tehtud. Ta pakkus välja, et seda tegi piirivalve. Suures paki võib ju midagi huvitavat olla. Pettumus pidi neil suur olema, kui leidsid võõrkeelsd raamatud ja ei midagi muud. Jah, minu tellitud raamatud jõudsid kohale. Ei läinudki kaua aega, eelmise esmaspäeva õhtul tellisin ja täna kohal. Töö kiire ja korralik, mina olen rahul. Lugema ma veel ei hakanud. Lapsed tulid koju ja Marlen küsis kohe, mis raamatud need riiulis on. Eks ole, minu uusi raamatuid riiulis näeb, aga oma vedelevaid asju mitte. Mõlemad lapsed käisid ja uurisid minu raamatuid ja olid pettunud, et neile midagi polnud. Soovitasin neil enne vanad raamatud läbi lugeda ja, siis uusi tahtma hakata. Üldse ei ole mul plaanis neile eesti keelseid raamatuid tellida, nende jaoks on kohalik keel hetkel tähtsam. Kui nad loevad kohalikus keele õpivad nad uusi sõnu ja ehk jääb ja grammatika paremini meelde. Mitte, et see kõik mulle endale kasulik ei ole. Peeter vaatas samuti raamaturiiulit ja küsis, mis asjad need seal on. Lapsed jooksid riiuli juurde, võtsid raamatu ja tulid seletama, millega tegu. Loomulikult mainisid nad ära, et nemad ei saanud mitte midagi. Peeter küsis hoopis, mis puhul ma jälle lugema olen hakanud. Aastaid ma sellega ei tegelenud. Põhjus oli väga lihtne, lapsed olid väiksed ja tööd oli palju. Nüüd on mul jälle rohkem aega ja miks mitte seda lugemisega sisustada. Gregoril on peale lõunat kehaline ja selleks on vaja ratas kaasa võtta. Peale sööki tuli neil mõte, et nad viivad ratta kooli ära. Panid mõlemad jalga, võtsid keti ja hakkasid minema. Äkki peaks ratta ka kaasa võtma, oli minu küsimus? Eriti andekad kahekesi. Iga aasta Eestis käies ostan ma erinevaid maitseaineid. Koju jõudes panen nad kõrgel olevasse kappi ja vajadusel võtan mida vaja. Mõtlesin, et vaataks, mis seal on ja mida mitte. Tuli välja, et mõnda asja on palju ja mõned on üldse otsas. Eestisse tulles pean tegema nimekirja, mida on ja kui palju. Poes vähemalt hea teada, mida ostma peab. Muidu on nii, et midagi olulist jääb ostmata. Peeter on viimasel ajal enam vähem normaalsel ajal koju jõudnud. Tööd selle eest on nii palju, et ei jõua ära teha. Enda vajalikud tööd ootavad juba pikemat aega järjekorras. Peeter ütles, et peaks ülemusel ütlema, et esmaspäeval ma tööle ei tule. Kuid läheks tööle ja tegeleks oma asjadega. Kas sellest ideest midagi välja tuleb ma veel ei tea, Peeter samuti mitte.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.