02.05.2016

Kohe peab enne kella üleval olema ja seda vaatama. Magama enam jääda ei saa. Eile oleks pidanud siesta tegema, aga see jäi vahele. Täna oleks tahtnud kauem magada. Üks kauem magamise hommik jääb iga nädal puudu. Nagu ikka tuli hommikused toimetused teha ja, siis pere tööle ja kooli saata. Gregor võttis hommikul jalgratta kaasa, kuna neil on hommikul kehaline. Panime selle posti külge kinni. Nüüd jääb loota, et Gregor keti koodi ära ei unusta. Lapsed olid nagu ikka esmaspäeviti tund aega kauem koolis. Koolist tulles võtsime ratta ja tulime koju. Gregoril oli kood ilusti meeles ja ta sai ise ratta lahti ja kinni. Kolmapäeval lubas ta Marleni ratta võtta. Miks seda ma ei tea, kuna ta ei öelnud. Minu päev möödus nagu ikka kõiki tavalisi toimetusi tehes. Ilm oli väljas soe, aga tuuline. Seetähendas, et hea päev on pesu pesemiseks. Mulle tundus, et pesemine võttis kauem aega, kui kuivamine. Õhtuks oli riided kapis ja mõned päevad saab pesumasin seista ilma töötamata. Ma ei tea, miks aga mul on terve päeva jalg valutanud. Aastaid tagasi kukkusin rulluiskutega sõites ja peale seda tekkisid jalas valud. Käisin arstide vahet, uurit siit ja sealt, aga põhjust ei leitud. Peale siia kolimist kadus valu mõneks ajaks üldse ära. Nüüd annab vahel tunda. Selle eest täna annab ikka korralikult tunda. Jalga pealt õrnalt katsudes on valus, jalga liigutades samuti valus. Ja, mis peamine mul on õhtul zumba. See on koht, kuhu ma minemata ei jäta. Seega tuli võtta valuvaigisti ja trenni minna. Alguses ei olnud häda midagi, aga mida aeg edasi seda hullemaks läks. Eks need püsti, kükki, põlve tõsted tegid oma töö. Piinlik oli küll, aga osasid asju ei teinud ma õieti kaasa, muutsin mö kava enda jaoks sobivaks. Juhendaja küsis, mis lahti on ja ütlesin nii nagu on. Igatahes püüdsin anda endast parima, aga nii välja ei tulnud. Jalga on mul homme ka vaja ja seega ei saa üle pingutada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.