28.04.2016

Hommikul aknast välja vaadates vaatas vastu vihmasadu. Tegelikult hakkas juba õhtul sadama ja sadu peaks kestma terve päeva. Väljas on märg ja hall. Ei meeldi mulle sellised ilmad, kuigi jah ühe päeva elan üle. Selle nädala viimane koolipäev on käes, homme on lapsed kodus. Tegin vajalikud kodusedtööd ära ja hakkasin heegeldama. Tegin ühe vaiba uuesti, kuna mulle ei meeldinud eelmine versioon. Telefon hakkas helisema, kusjuures eesti oma. Võõras number, huvitav kes see mulle küll helistab. Helistas eesti telefonioperaator ehk elisa. Nemad tahtsid mulle koduinterneti pakkumise teha. Ma ei lasknud neil pikalt seletada vaid ütlesin, et ma ei ole antud pakkumisest huvitatud. Nagu ikka tuli öelda ka põhjus. Mina lootsin, et sellega on kõne lõppenud, kuid mul hakati hoopis uut pakkumist tegema. Tuli välja, et elisal on olemas selline teenus nagu raamatud. Nimelt on võimalus lugeda oma telefonis, tahvlis või arvutis erinevaid raamatuid. Kokku pidi teoseid oleme ca 1500 ringis ja neid lisatakse pidevalt juurde. Hetkel on pakkumine 2 nädalat tasuta ja seejärel kuutasuga 8.99. Ütlesin sissejuhtatuseks kohe ei, alles ma tellisin endale raamatuid. Ja üldse meeldib mulle pabrkandjalt lugemine ja nii ma ka ütlesin. Inimene kellega ma rääksin sai minust aru. Ja rääkis, et talle meeldib samuti paberkandjal lugeda, kuid ta oli endale selle äppi võtnud. Ütles, et tema sõidab bussiga tööle-koju ja seal on hea võtta telefon välja ja lugeda. Igatahes jäin ma lõpuks nõusse ja nüüd on mul 2 nädalat võimalus erinevaid teoseid lugeda. Kõigepealt suutsin ma ära unustada, mis oli lehekülje nimi. Selle üles leidnud ei sobinud parool. Parooli sisestasin ise valesti. Lõpuks avanes minu ees virtuaal raamatukogu. Vaatasin seal ringi ja minu suureks pettumuseks ei ole seal mitte ühtegi John Grishami teost…mitte ühtegi. Ühesõnaga jama lugu. Kuid päev päästis ühe teise minu lemmiku teoste leidmine. Laadisin alla ja hakkasin lugema. Hiljem vaatasin, et seal on päris paljude eesti „kuulsuste“ eluloo teosed. Eks olen mina ka vahel mõelnud, et mõnda neist võiks lugeda. Panin enda riiulisse mõned teosed. Minu päev möödus lugedes. Mul väga meeldib lugeda ja sinna minu aeg läks. Ma ei saa kuidagi raamatut käest panna ja muude asjadega tegeleda. Ma olen raamatu lugemise sõltlane. Huvitav kas selle vastu mingi võõrutusravi ka olemas on? Lastele pidin kooli järgi minema ja see tõi mind nö maapeale tagasi. Peaks lastele ütlema, et nad võiks ise koju tulla. Ei ole mul hetkel aega neil järgi käia….nali. Ilm oli pilves, puhus tuul ja jahe oli. Seega läksid kõik kiirelt koju. Marleni sõbranna oli algul väljas, aga siis nad leidsid, et lähevad baari sooja. Kutsusid meid ka kaasa, aga me ei läinud. Tulime hoopis koju ja vaatasime telekat. Homme kooli ei ole ja seega õppmise võib edasi lükata. Gregoril on vaja inglise keele raamatus üks pilt ära värvida. Tegemist in 2 leheküljel oleva pildiga, kuhu tuleb juurde kirjutada etteantud sõnad. Pildi peal on linn, seal on puud, majad, autod, inimesed. Gregor kutsus õe appi ja nii nad koos värvisid. Lõpuks tuli päike välja ja lapsed läksid vurre õue keerutama. Natukene aega hiljem küsisid nad kas võivad teisele mängukale minna. Lubasin. Peagi tuli Peeter koju ja oli imestunud, et vaikus on. Mõned minutid hiljem küsis Peeter, kus lapsed on. Ta arvas, et nad on kuhugile peitu pugenud. Söök sai valmis, Peeter hakkas sööma, aga lapsi ei kuskil. Peeter vaatas kella ja küsis, kas nad toas ei peaks olema, kuna homme on koolipäev. Ütlesin, et homme ei ole kooli, Peeter tegi nägu nagu ta kuuleks seda esimest korda. Lapsed jõudsid natuke aega hiljem koju. Gregor teatas, et tema leppis hommikuks sõpradega kohtumise õues kokku.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.