24.04.2016

Mingi imelik heli ajas mind üles. Hetk peale seda pani Gregor tule põlema. Mõtlesin, et ta läheb vetsu. Kuid taaskord midagi imelikku kõlas. Sain aru, et Gregor oksendab. Kiirelt voodist välja ja tema juurde. Oligi nii nagu ma arvasin. Eriti palju välja ei tulnud, aga voodiriided sain ära vahetada. Lisaks sai madratsikate mustaks ja selle olin samuti sunnitud ära võtma. Õnneks oli voodi ees kastiauto ja vaip jäi tänu sellel puhtaks. Kõik korda tehtud andsin Gregorile kausi ja läksime magama tagasi. Uni oli, aga magama ei jäänud. Taaskord oli kell 7 hommikul, nagu mingi needus ju. Iga kausi kolina peale olin valmis voodist välja jooksma. Kuid midagi rohkem ei tulnud ja nii me magama jäime. Hommikul oleks tahtnud kauem magada, aga teadsin, et pesu vajab pesemist ja nii ma üles tõusin. See nädal jääb hommikune magamine ära ja me lükkame selle järgmise nädala peale. Gregor sai tänaseks piimatoodete keelu. Päev läbi käis ta ringi kauss kaelas, aga vaja seda õnneks ei olnud. Mina vedelesin suurema osa päevast voodis, ma ei tahtnud midagi teha. Selle eest tegin avastuse, et apollo raamatupoest saab raamatuid väljaspoole Eestit tellida. Postikulud on 23.- pakki pealt. Minu meelest täiesti normaalne hind. Hakkasin endale kontot tegema, aga see millegipärast ei õnnestunud. Saadan homme neile kirja ja uurin, milles probleem. Sobivaid raamatuid leidsin mitu ja kindlasti ma need ka tellin. Lapsed käisid õues ja nii see päev vaikselt õhtupoole läks.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.