23.04.2016

Praktiliselt igapäev ärkan ma enne 7 ja vaatan kella. Täna hommikul oli ma nii väsinud, et jäin magama ja ärkasin kella helina peale. See laupäeva hommikune tõusmine on liig, mis liig. Peeter on ka sellest väsinud, aga teha ei ole midagi. Tuleb tõusta ja tööle minna. Ainukene unetu meie majas on jätkuvalt Gregor, kuna ta oli jälle vara üleval. Saatsin ta voodisse tagasi, kuna ei tahtnud tema lõputut jutuvada kuulama hakata. Mul juba ärgates valutas pea ja seega tahaks rahu ja vaikust. Gregor vaatas päeval oma koolitkotti ja tegi avastuse, et talle meedlib see. Gregor nimelt lõpuks vaatas kotti üle ja tuli välja, et seal on rohkem vahesid, kui ta arvas. Gregor teatas, et esimesse vahesse läheb pudel koos söögiga, teise pinal raamatud ja päevik, ning kolmandasse kaust. Kausta vahel on lahtised paberid, kus peal on nt kodusedtööd või koolist saadetud teated. Eelmise koti puudus oli see, et kaust ei mahtunud kotti. Täna on roosi ja lille päev ja seega toimuvad erinevad üritused. Lisaks müüakse roose ja raamatuid. Saatsin lapsed uurima, mis toimub ja võtsin ise kodusedtööd ette. Vahet pole kas koristada igapäev või mitte ikka on segadus. Lisaks sellele tahtsin praeahju puhastada. Seekord ei plaaninud ma kasutada keemiat, vaid soodapastat. Selleks segasin soodaveega ja määrisin ahju laiale, osa panin plaadi peale. Seejärel panin ahju tööle ja jäin ootama. Ahju oleks pidanud hoidma 50 kraadi juures, mina panin 100. Kuid natukene vaeva ja ahi saigi puhtaks, selleks korraks. Lapsed olid kokku 3 tundi väljas. Nojah, vahepeal käsid ukse taga samuti. Teatasid, et müüakse lilli, raamatuid, saab joonistada ja nemad on koos teiste lastega. Samuti said lapsed joonistada ja mõlemad tegid mulle pildi. Muidugi arvasid nad, et ma võiks neile raha anda, et nad saaks lilli osta. Raha ma neile ei andnud. Koju tulles tõid nad mulle hoopis enda joonistused. Laste joonistused, Gregori käes on tema tehtud, ülejäänud tegi Marlen: Peeter jõudis nagu ikka hilja koju, ei midagi uut. Tegelikult oli hilinemise põhjus hoopis teiste suutmatuses oma tööd teha. Peetrile öeldi, et ta võib koju minna, aga solidaarsusest jäi ta tööle. Igatahes tuli ühte käru tegema tööline teisest firmast. Nad millagi tegid antud käru ja see läks uuesti katki. Ja nüüd tulid nad nö garantitöid teostama. Peeter ütles, et see mis toimus oli kohtav. Tööline ei osanud ja ei tahtnud teha. Poleks Peeter teda aidanud ja juhendanud, siis oleks tõenäoliselt Peetri paariline temaga poole ööni seal olnud. Laupäeva juurde kuulub siesta, kuigi minu arust meil selleks täna aega ei ole. Viskasin korraks pikali, aga magama ei jäänud. Mõtlesin selle peale, et meil on vaja poodi minna. Selleks, et sealt midagi osta oleks tuleb kohe minema hakata. Peeter sedasi ei mõelnud ja magas magusasti. Mina tõusin üles, vaatasin lastega telekat, aga Peeter ikka magas. Lastel sai sellest kõrini ja nad läksid isa äratama. Selle aja peale jõudsin mina järeldusele, et ma ei taha üldse poodi minna. Igatahes saime lõpuks toast välja ja jõudsime poodi. Huvitaval kombel ei olnud letid tühjad ja sain enam vähem kõik asjad, mida tahtsin. Ostmata jäid need, mis ma unustasin. Marlenil oli hea päev ja ta sai endale vurri.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.