21.04.2016

Ärkasin ja mõtlesin, et huvitav täna on midagi teistmoodi. Vaatasin kella ja sain teada, et peab üles tõusma. Huvita kogu asja juures oli see, et Marlenil jäi kontsert ära. Kas tõesti oleme köhast lahti ja saab jälle normaalsemalt magada? Päeva jooksul Marlen ikka köhi, kuid tundub, et rohi mida ta võtab on tõhus. Ilmajaam lubas terveks tänaseks päevaks ja ööks vihma. Mul oli vaja pesupesta ja ei suutnud otsustad kas pesta või mitte. Igatahes hommikul vihma veel ei sadanud ja nii ma masina käima panin. Pesu panin rõdule kuivama ja ikka vihma ei sadanud. Hiljem tuli päike välja ja paar piiska vihma tuli samuti. Vot, usu veel ilmateadet. Ostsin viimane kord poes käies loomaliha ja mõtlesin selle õhtuks teha. Kuna ma tean, et loomaliha tahab kaua haududa, siis hakkasin õhtusööki lõunaajal tegema. Vahepeal tuli tuli alt ära võtta, kuna olime lastega väljas. Koju jõudes panin toidu uuesti hauduma. Mulle tundus, et see loom on loomulikku surma surnud. Kokku jõudis ta haududa ca 5 tundi ja ikka oli kõva. Peeter hakkas sööma ja peale esimest suutäit küsis, kas tegemist on loomaga. Noogutasin talle peaga ja Peeter küsis selle peale, kas ta on loomulikku surma surnud. Väga naljakas. Mul kadus pikaks ajaks loomaliha ostmise järgi isu. Edasipidi võtan siga, kana ja kalkunit, saavad vähemalt valmis. Või ei oska mina lihtsalt loomaliha teha. Kusjuures mõned korrad on täiesti õnnestunud, aga nendel juhtudel on kindlalt tegemist nooreloomaga.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.