16.04.2016

Ikka ja jälle saab päeva alustada sõnaga Gregor. Mul endal läks uni varakult ära ja peagi kuulsin, kuidas Gregor ärkas samuti üles. Ja seda kõike liiga vara. Tegin talle selgeks, et ta magaks edasi, aga see on rohkem enesepetmine. Huvitav oli see, et Marlen ärkas samuti liiga vara, kuigi tavaliselt magab ta kauem. Selle eest pakkusid nad välja, et vaatame ühe osa filmi ja, siis nad lähevad õue. Mõtlesin ja olin nende ideega nõus. Film vaadatud, panid nad riidesse ja läinud nad olid. Mina võtsin kätte ja hakkasin koristama, nagu ikka. Lisaks panin saiataina kerkima. Plaanin teha lihapirukaid ja sokolaadikringlit. Kordasin endale pidevalt, et akent ei tohi lahti teha. Läks hästi ja akna tegin lahti, kui viimane plaaditäis läks ahju. Lihapirukad said ülikiirelt otsa, kringlit jätkus kauemaks. Marlen teatas, et tema tahab moonililli korjama minna. Mina ütlesin, et mina kaasa ei tule ja uksehoidjaks samuti ei hakka. Lapsed leppisid kokku, et Marlen läheb välja ja Gregor teeb ukse hiljem lahti. Kuna moonid pidid kasvama mingi rohu sees, mis torgib, siis küsis Marlen kas ta võib saapad jalga panna. Lubasin. Enne, kui ta uksest välja läks tundus mulle, et see oli halb idee. Marlenil oli seljas t-särk, jalas lühikesed püksid ja pikasäärega saapad. Ütleme nii, et ta nägi natukene naljakas välja. Ise ta oli rahul ja see oli peamine. Igatahes sai ta lilled korjatud. Peeter jõudis koju selleks ajaks, kui lihapirukad olid valmis. Vajalikud asjad sai tööl tehtud. Tegelikult üks vajalik jäi tegemata, kuna polnud sobivaid varuosi ja lisaks ilmnes, et antud autol on vaja veel asju vahetada. Seda ei saa ilma omaniku nõusolekuta teha ja seda ei saa enne esmaspäeva. Seega võis töönädala lõppenuks lugeda. Laupäevaseks traditsiooniks on saanud siesta. Oi ma teeks igapäv siesta, kui mul selleks aega oleks. Ei ole midagi mõnusamat, kui üks uinak. Peale seda on jälle jõudu rohkem ja tahe edasi toimetada. Edasi ootas meid ees poodi minek. Toidupoodidest oleks nagu keeristorm üle käinud. Ammu ei ole letid nii tühjad olnud. Selle eest on taaskord tekkinud igasuguseid huvitavaid inimtüüpe, nagu igal kevadel. Peagi on algamas hooaeg ja inimesed tulevad siia tööle. Vahelduseks eelnevale soojale päevale hakkas õhtul sadama. Õhk läks kohe värskemaks. Marlen ei jõudnud ära imestada, et mis mõttes nagu vihma hakkas sadama. Täitsa kohtuva, eks?

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.