15.04.2016

Gregoril oli öösel nina kinni ja nii ta mitu korda nuuskamas käis. See muidugi tähendas, et ma ei saanud magada. Ma olen nii kerge unega, et iga krõpsu peale ärkan üles. Peaks vist kõrvatroppe kasutama hakkama. Hommikul olin unine ja mõtlesin, kuidas kõndimisest kõrvale hoida. Ei jõudnud ma veel midagi välja mõelda, kui sain kaaslaselt kirja. Tuli välja, et tema ei saa täna kõndima minna. Aitäh! Just see mida vaja. Saatsin talle vastuse, et pole hullu, teine päev. Kooli juures nägin teda ja ütlesin, et mõtlesin kuidas talle öelda, et ma ei taha täna kõndida. Tema vastas, et tema mõtles samuti, kuidas mulle öelda, et ta ei saa tulla. Reede juures meeldib mulle see, et lapsed lähevad peale kooli trenni ja mul on tund aega kauem vabadust. Ei tea kohe, mida sellega peale hakata. Paraku läheb kell kiiresti ja enne, kui arusain olid lapsed kodus. Võtsid tõukeratta ja rulluisud ja nii me välja läksime. Huvitav oli see, et teised olid kuhugile kadunud. Üks tuttav ütles, et nemad ei saa välja jääda, kuna üks sugulane avab teises linnas poe ja nad lähevad sinna. Kuid lapsed leidsid siiski kellega mängida ja nii nad mõndaaeg hõivatud olid. Seda kuniks…. Nimelt jäi mulle silma, et Marln jookseb ilma kingadeta, kusjuures mõlemad olid kuskil teises ilma otsas. Tuli välja, et temal kukkusid kingad jalast ära ja ta ei saanud kuidagi seisma jääda. Eks ole, jookseb tee peal sokkis. Kes need sokid hiljem puhtaks saab. Rääkimata sellest, et tee peal võivad olla klaasikillud, pinnud misiganes. Selline käitumine ei ole lubatud ja nii man ad tuppa kamandasin. Marlen teatas selle peale, et ma rikkusin terve tema päeva ära. Toas hakkasid nad õppima. Tuleb välja, et järgmine nädal tegelevad nad koolis mingi projektiga ja tavapäraseid tunde ei toimu. Seega leidis Marlen, et tema ei pea vajalikuks kõiki asja ära teha, kuna tal on aega. Ahahhah. Järelikult teeb ta kõike viimasel päeval. Siiski ühe asja tegi Marlen ära. Nimelt oli tal vaja üks jutt arvutisse kirjutada. Eelnevalt oli see paberi peale kirjutatud ja õpetaja oli vead parandanud. Marlen hakkas seda tegema ja mina panin liha ahju ja kartulid keema. Marlen sai kirjutatud ja mina hakkasin seda ülevaatama. Marlenil jäid rõhumärgid panemata ja ma hakkasin sellega tegelema. Kui see kõik valmis oli läksin kööki vaatama, kas kartulid on keenud. Ukse pealt tuli vastu imelik lõhn. Sain aru, et vesi on kartulitel otsa saanud. Lootsin, et see on alles juhtunud, kuna tuppa ei olnud midagi tunda. Nojah, toas oli aken lahti ja ei pruukinud tunda. Võtsin poti pliidi pealt ja läksin kraanikausi juurde. Tuli välja, et vesi on ammu otsa saanud, kuna poti põhjas oli paks must kiht. Kartulid potist välja, vesi potti, sooda järgi ja pliidi peale keema. Peagi hakkas musta vahtu tulema. Lasin mingi aeg keeda ja valasin vahu ära. Lisasin soodat ja äädikat lootuses pott puhtaks saada. Hiljem valasin vee välja, lükkasin lapiga üle ja pott läikis nagu uus. Uskumatu, kui palju on soodast kasu. Kiire, tõhus ja mis peamine looduslik. Nagu reedele tavaks on saanud, siis tuli Peeter hilja. Ei midagi uut. Neil pidi jälle piisavalt palju teha olema. Kaua neil homme läheb, seda näitab aeg.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.