11.04.2016

Uus nädal on alanud. Uni läks enne kella ära ja nii ma kööki läksin. Peeter sai söödud-joodud ja läks tööle. Seejärel oli aeg lastega tegelema hakata. Gregor läheb täna ekskursioonile ja talle tuli söögid-joogid kaasa panna. Gregor tahtis küpsiseid ja peekonisai, mõned kommid panin samuti. Rohkem ta midagi ei tahtnud. Teatas hoopis, et küpsised sööb ta esimene kord ja võileiva teisel korral. Suur mees ise teab, kui palju süüa tahab. Juua pani selle eest rohkem ja see Gregorile sobis. Kusjuures Gregor joob vett rohkem, kui Marlen. Nagu ikka läksid lapsed klassidesse. Marleni ootab ees tavaline koolipäev, koos matemaatika kontrolltööga. Klassid, kes lähevad ekskursioonile käisid sees ära (kohustuslik vetsus käik kõigile) ja seejärel mindi bussi. Lapsed olid paaridesse pandud ja nii nad kõik bussi poole läksid. Kotid pandi pakiruumi ja klasside järgi, väiksemad ees mindi bussi. Gregori klass oli kõige vanem ja nemad said bussi tagumisse otsa istuda. Õpetajad panid laste üleriided üles, kontrollisid, et rihmad oleks kinni ja minema nad läksid. Mina tulin koju ja plaanisin õmblema hakata. Peeter eile vaatas õmblusmasinat ja see töötas perfektselt. Seega olin ma valmis jätkama sealt, kus viimati pooleli jäi. Krt, mida saa jätkad, kui masin teeb täpselt samuti, kui viimati. Tundub, et viga ei ole masinas vaid hoopis minus. Võib olla oleks pidanud mõne teise kanga võtma ja selle peal proovima. Mul läks isu üle ja masin oma kohapeale tagasi. Muidugi oli mul tahtmine masin üle rõdu ääre minema visata. Kas naabrid selle üle õnnelikud oleks olnud seda ma ei tea. Peeter oleks kindlasti pahaseks saanud. Päeval tegime Marleniga veel pilte, puu otsas ja toas. Kuid ükski ei ole selline, mis sobiks. Õnneks on meil 14 pilti olemas, mis võiksid sobida. Tuleb perekondlik istumine teha ja sobivad välja valida. Koolipäev sai läbi, Marlen tuli koolist ja ootasime bussi saabumist. Nagu ka eelmine kord jäi ka seekord buss hiljaks. Ikka juhtub. Gregor tuli bussist välja ja küsisin, kuidas tal läks. Uksumatu, aga vastu oli, et hästi. Tavaliselt on tal kõik halvasti. Täpselt nagu Peeter, küsis millal tahad, kuidas tal läheb ja vastus on ikka halvasti. Gregor ütles, et nad olid kurgi ja hobuseid näinud. Hiljem küsisin õpetaja käest, kuidas Gregor oli ja tema ütles, et väga korralik. Nad olid pidanud seal kõndima ja Gregor ei olnud kordagi virisenud. Gregor on meil harjunud pikki maid kõndima, kohe näha, et emasse. Igatahes oli neil tore olnud. Marlen läks trenni ja Gregor õpetaja juurde. Hiljem käsin neil järgi ja tegime koduseidtöid, õigemini Marlen tegi. Kontrolltöö tulemused tulid ka ja mida head seal ei olnud. Ma ei saa aru, mis Marleniga lahti on. Viimasel ajal ei ole ühtegi hea tulemusega tööd olnud. Ma igakord õpin temaga eelmisel päeval ja ei miskit. Huvitav mida me valesti teeme. Õhtu lõppes nagu ikka zumba tunnis. Tund toimub saalis, kus talvel on alguses jahe, nüüd on palav. Koju jõudes oli mul selga märg ja nägu punane. Natukene väsinud olin ka, aga mulle jätkuvalt meeldib. Ma võiks mitu korda nädalas zumbas käia.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.