09.04.2016

Ikka ja jälle ei oska või, siis ei taha Gregor magada. Ärkasin selle peale, et ta läks vetsu ja „unustas“ ennast sinna. Vaatasin kella ja ilmnes, et ma pean üles tõusma. Läskin vaatama, millega Gregor tegeleb. Tuli välja, et tema kammib pead. Appi!!! Saatsin Gregori voodisse tagasi ja ütlesin, et magagu edasi. Natukene aega oli ta vaikselt, aga peagi oli uuesti pead kammimas. Ei mingit rahu ja vaikust hommikulvara. Peagi oli Marlen samuti üleval ja nii nad sööma hakkasid. Suurte laste juures on jätkuvalt positiivne see, et nad oskavad ise endale süüa võtta. Hiljem võtsid nad vabatahtlikult kooli asjad kotidest välja ja hakkasid õppima. Gregor pistis suhteliselt kiirelt kisama, et tema ei oska. Nimelt oli Gregoril kella ülesanded. Kell, aga ei ole meie majas laste lemmik teema. Mulle vahel tundub, et nad ei saa seda kunagi selgeks. Nad said mitu keelt kiiremini selgeks, kui kella. Uskumatu, kas pole. Lasin alguses Gregoril ise teha ja mõelda, aga see ei viinud kuhugile. Seejärel otsisin välja katalaani keele raamatu, kus on kellaajd olemas, koos piltidega. Hakkasime koos vaatama ja enne, kui arusaime olid ülesanded tehtud. Tegin Gregorile lisajoonise, kuhu panin nö vajaliku info kirja. Nt veerand, pool ja kolmveerand tund, samuti mitu minutit on veerand jne. Tundus, et ta sai aru. Selleks, et antud tegevusest ka kasu oleks pean hiljem uuesti küsima ja vaatama, kas ta sai aru ja kas meelde ka jäi. Lisaks jõudsin ma koristamisega tegeleda. Pesin viimased aknad puhtaks. Küll ma olen tubli. Peeter jõudis enam vähem normaalsel ajal koju ja peale lõunasööki oli aeg siesta teha. Korra nädalas võib ju midagi ilusat endale lubada. Ma ei tea miks, aga enne magama jäämist mõtlesin, mis on minu eesti pangakaardi pin kood. Ma ei ole kaarti siin kasutanud ja seega kipuvad numbrid meelest minema. Peale siestat oli aeg poodi minna. Küsisin enne toast väljaminemist, kas Peeter võttis rahakoti kaasa, sain vastuseks ja. Saime loetud kilomeetrid sõita, kui Peeter küsis kas ma tema rahakoti võtsin kaasa? Eks ole! Ütlesin talle mida ta kodus vastas ja tema väitis, et tema ütles, et ei võtnud. Peeter tahtis otsa ringi keerata ja koju tagasi minna. Mina leidsin, et mul on natukene sularaha ja kaart, mis õige pin koodi korral toimib. Kuna kell oli palju, siis ei hakanud edasi-tagasi sõidu peale aega raiskama. Poes sai ostud tehtud ja kassas ilmnes, et ma tean õiget koodi. Toiudpoes käidud mõtlesime, et käime vene poest ka läbi, kuna leib hakab otsa saama. Plaanis oli osta ainult leiba. Plaanid nagu teada ei kõlba mitte, kui kuhugile. Poest välja tulles oli meil 2 leiba, keefiri, vorsti, sinki, kommi, jäätist jne. Rääkisime teenindajaga juttu ja ütlesime, et me tulime ainult leiba ostma, nojah tema naeris ka selle peale. Mööda minnes tahtis Peeter sporidpoest ka läbi minna, kuna tal rattale on vaja mingit asja. Minul on zumba jaoks uut pluusi vaja ja nii see plaan mulle sobis. Saime mõlemad, mis vaja ja peale seda võis koju tulla. Kodus sai filmi vaadatud ja lõpuks magama mindud.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.