07.04.2016

Uus päev, koos uute tegemistega on alanud. Nagu ikka läksid kõik oma rada ja mina mõtlesin, mida teha. Pesumasin oli nagu ikka töös ja süüa tuli samuti teha. Lisaks sellele võtsin ennast kätte ja pesin aknaid. Pesemata jäid meie magamistoa ja köögi oma. Ma ei saa jätkuvalt aru, kuidas on võimalik, et siin tuleb nii tihti aknaid pesta. Selle eest hiljem oli hea vaadata aknast välja. Akna pesuks kasutan jätkuvalt äädika-veesegu. Sellega saab aknad kiirelt ja keemia vabalt puhtaks. Alguses on äädikalõhn toas, aga see kaob kiirelt. Mind see ei sega, nagu nii on aknad lahti. Õhtu sai jälle õues oldud, kuna ilmad on selleks korraks jälle ilusad. Istusin üksinda pingi peal ja lugesin raamatut. Ei olnud mul tahtmist kellegagi suhelda. Vahel on selline päev, et ei taha kedagi näha ega kuulda. Samas vahel tahaks, et siin oleks mõni eestlane, kellega saaks rääkida. Vahel ei tea ma ise ka mida tahan või kellega suhelda. Igatahes ei saanud ma kaua rahu ja peagi tuldi minuga rääkima. Inimesi ja nende elulugusi on ikka tore kuulata ja nii läks minu tuju samuti paremaks. Hiljem suhtlesin teiste samuti. Ei ole siin midagi, et saad omaette olla, kui seda tahad, siis istu kodus. Kodus tuli nagu ikka õppima hakata, kuid õnneks täna palju teha ei olnud. Sellest eest järgmine nädal on Marlenil 3 kontrolltööd, igaks päevaks üks. Eks tuleb õppima hakata. Peeter oli enne tööpäev lõppu juba kodus, mul ei olnud söök veel valmis. Midagi teha ei olnud ja Peetri paariline oli varakult hakanud ajama, et lähme koju. Paariline oli pühapäeval tööl ja seega ei ole ta puhata saanud. Seega on inimene nädalalõpu lähenedes väsinud. Kes meist tegelikult ei ole väsinud? Pole ju vaheta kas oled vaimselt või füüsiliselt väsinud. Mul on hetkel vaimne väsimus kallal. Nii, et kui keegi peaks tahtma, siis annan enda väsimuse täiesti tasuta ära. Ise peab järgi tulema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.