06.04.2016

Unehäired on jälle tagasi, kuigi jah täna öösel olin vähem üleval. Enne kella olin samuti üleval ja nii ma kööki nagu ikka läksin. Isver, kui igav elu mul on. Kõik päevad üks ja see sama. Võtsin üle pikaaja õmblusmasina välja lootuses, et ta on korda saanud. Panin nõela ja niidi paika, võtsin proovi lapi ja õmblesin. Tuli ilus pikk õmblus ilma probleemideta. Minul heameel, et õmblusmasin oma käitumise üle järgi mõelnud ja otsustas taas tööle hakata. Gregori dressipüksid vajasid parandamist ja nii ma neid õmblema asusin. Ei saanud mina pikalt seda teha, kuna kordusid eelmise korra problemid st niit tuleb koguaeg nõela tagant ära. Panin nõela uuesti, niidi samuti, aga tulemust ei ole. Igatahes minu mõistus seda probleemi lahendada ei oska. Dressipüksid olin sunnitud käsitsi korda tegema. Rääkimata sellest, et ülejäänud asjad jäid üldse tegemata, mis plaanis olid. Loodetvasti on Peetril millagi aega ja ta teeb masina korda. Päike tuli välja, ilm läks soojaks ja nii me õhtul väljas olime. Marlen käis trennis ja peale seda pidime koju tulema. Mõlemal lapsel oli vaja õppida ja lisaks on Marlenil homme kontrolltöö. Peetri päev läks nagu ikka töötähe all. Midagi hullu ei olnud ja kõik vajalik sai nagu ikka tehtud. Tegelikult jäid osad asjad tegemata ka. Peetril on üks suurem projekt käsil, mis nõuab lisa tarvikuid ja aega. Kuid sellest kõigest lähemalt, siis kui antud projekt on valmis. Mulle on koguaeg tundunud, et meil on suhteliselt andekad lapsed. Nimelt ei ole nad kunagi suutnud oma asju ära kaotada väljaspool kodu. Hea küll Marlen eelmine suvi kaotas kinga ära. Ei ole nad kunagi kaotanud kindaid, mütse jne. Täna koolist tulles teatas Gregor, et temal on sall kadunud. Muusikatundi minnes oli tal see kaasas ja sealt ära tulles jäi sall muusikaklassi. Seda otsima minnes seal seda enam ei olnud ja õpetaja ei teadnud samuti midagi. Samuti ei olnud leitud-kaotatud asjade hulgas. Kunagi ma kirjutasin antud salli sisse Gregori nimega, aga peale pesu ei ole vaadanud kas nimi on alles. Selliseid salle võib ka teistel olla. Loodetavasti saame salli kunagi tagasi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.