05.04.2016

Ei saanud mina aru, mis täna öösel juhtus. Minu uni oli kuhugile kadunud ja suurema osa ööst olin ma lihtsalt üleval. Kell oli see mida ma ei vaadanud. Sain ju ise ka aru, et magamise aeg on, aga kuidas ilma uneta magada ma ei tea. Lisaks sellele sõitis pool ööd rong tuututades edasi-tagasi. Peagi hakkavad meil uued rongid sõitma, sellised nagu Eestis trammid on. Juba pikemat aega tegeletakse nende katsetamiseks. Mis omakorda tähendab, et terve päev sõidab rong ca 10 minutiliste vahedega edasi-tagasi. Enne rongi tulekut hakkavad kellad helisema ja rongi kohale jõudes annab see signaali. Päeval on see enam vähem talutav, kuigi tüütu. Selle eest öösel käis see eriti närvidele. Ma muidugi ei kujuta ette, mida tundsid need, kes elavad rongitee ääres. Kuna mul und ei olnud, siis tulin enne kella voodist välja. Õues sajab jätkuvalt vihma, taevas on hall ja väsimus on peal. Minu idee oli, et saadan pere tööle-kooli ja lähen ise magama tagasi. Kohustuslik programm tehtud tulin koju ja vaatasin hoopis telekat. Uni läks minema ja nii ma otsustasin teleka vaatamise lõpetada ja tegutsema hakata. Peeter tõi mulle eile taimede jaoks kastid ja nüüd sain käed mullaseks teha. Seemned said mulda ja kastid rõdule. Nüüd jääb oodata ja vaadata, kas midagi välja ka tuleb. Toad said samuti korda ja peagi oli aeg kooli lastele järgi minna. Vihma sadas jätkuvalt ja seega tulime otse koju. Õhtul oli jätkuvalt kehv ilm ja olime sunnitud taaskord toas istuma. Selle eest homseks lubatakse päikest ja küll me, siis oleme väljas.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.