04.04.2016

Ärkasin kella helisemise peale. Huvitav oli see, et täna ei olnudki nii rakse ärgata, kui nädal tagasi. Ehk hakkan selle uue ajaga lõpuks harjuma, oleks juba aeg. Nagu ikka ootasid mind ka täna kõik tavalised toimetused. Peetrile hommikusöök, tema tööle saatmine, laste äratamine, neile toidu kaasa panemine ja kooli saatmine. Ise tulin ma koju ja ei teinud mitte midagi. Mina oleks tahtnud kõndima minna, aga üksinda ei viitsinud. Nagu ikka pesin pesu ja panin selle rõdule kuivama. Päike piilus pilve tagant ja mõtlesin, kas pesen teise masinatäie veel. Leidsin, et homme on ka päev. Ei läinud kaua mööda, kui taevas läks pilve ja hakkas sadama. Lapsed olid koolis täna kauem, kuna ka sellel semestril on neil lisa katalaani keele tund. Peale kooli tulime koju, kuna vihma sadas ja väljas ei olnud midagi teha. Lapsed hakkasid õppima ja tegid seda, kuni Marlenil oli aeg trenni minna. Ma ei tea miks, aga Marlen tahab, et ma teda viin-toon viimasel ajal. Mingi aeg tagasi meeldis talle üksinda käia. Mis, siis ikka viisin ta trenni ja tulin koju tagasi. Peagi oli aeg Gregor õpetaja juurde viia ja peale seda jälle koju tulla. Natukene hiljem mõlemal järgi käia. Kogu selle edasi-tagasi käimise ajal sadas loomulikult vihma. Ma olin laisk ja ei viitsinud vihmavarju kaasa võtta. Minu arust on teda tüütu kaasas vedada. Suhkrust ma ei ole, vähemalt siiani ei ole ära sulanud. Vahel juhtub imesid meie majas samuti. Nimelt jõudis Peeter varakult koju, kell oli mõned minutid peale nö tööpäeva lõppu. Neil on viimasel ajal nii palju tööd olnud, et Peeter ja paariline on mõlemad väsinud. Kusjuures paariline käis eile ka tööl. Seega hakkas paariline juba varakult rääkima, et tema on väsinud ja tahab koju minna. Lapsed arvasid muidugi, et nemad ei taha magama minna. Kell oli nende meelest liiga vähe ja üldse tahtsid nemad telekat vaadata. Ei ole siin midagi, kui on aeg magama minna, siis nii tuleb ka teha. Kord peab majas olema, kasvõi tolmukord. Mind ootas ees zumba ja sinna ma ka läksin. Trenn oli nagu ikka kiire ja kohati päris väsitav. Mingid lood on, mis mulle kohe kuidagi ei sobi. Kuid pole hullu saame hakkama.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.