03.04.2016

Kaua oodatud pühapäev on käes. Lõpuks ometi oli võimalus natukene kauem magada. Ärgates oli mul kindel plaan, et hiljem teen lõunauinaku, kuid selleni ma ei jõudnud. Sõime hommikust, vaatasime telekat ja ei ühtegi plaani. Lastele tegin selgeks, et nemad lähevad õue, aitab toas olemisest. Väljas oli ilus, päike paistis. Marlen oli nõus minema, aga Gregor teatas, et Marlen ei lubanud tal minna ja tema jääb tuppa. Ja nii ta ka tegi. Marlen oli mingi aeg väljas ja, siis tuli tuppa sööma. Peale seda tuli uus üritus nad välja saata. Peeter ütles Marlenile, et ta võib venna tõukeratta võtta ja sellega minna. Enne, kui arusaime oli Gregor juba õues..aahahahha. Peeter arvas, et nemad Marleniga võtavad jalgrattad ja lähevad sõitma. Mina pidin nii kaua Marleni kingad välja otsima. Ma oleks need enne välja võtnud, aga rattad olid ees. Gregor leidis õuest sõbra ja peale seda ei olnud tal isegi aega ukse taga kella helistamas käia. Mõned korrad käis, kuna joogijanu oli ja riideid tahtis samuti vahetada. Väljas läks palavaks ja Gregor pani lühikesed püksid jalga. Mina otsisin jalanõud välja, tegin toad korda, pesin põranda ja tegin kalasalati. Hiljem panin grilli põlema, et õhtuks liha teha. Peeter lastega oli pikalt väljas ja mina lugesin raamatut. Njah, tegemist on viimase raamatuga, mis mul veel lugemata on. Mida ma peale seda loen ma veel ei tea. Marlenil lõikasime juukseoti ja Gregoril sai küljed paljaks aetud. Peapeale jäid Gregoril juuksed nö alles. Neid ta ei olnud nõus maha lõikama ja nii ongi parem. Homme toimuma pidav ekskursioon on halva ilma tõttu nädalaks edasi lükatud. Seega on Gregor homme koolis. Marleni puzzle:> Gregori puzzle:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.