Kui tahad, et miski tehtud saaks, tuleb ise teha. Madratsi kohta ei tulnud mingit infot. Lubatud tähtaeg oli juba möödas. Me ostsime madratsi laupäeval ja päevi hakkasin lugema esmaspäevast. Ootasin isegi paar päeva kauem ja, siis sai mul kannatus otsa. Mõtlesin, et helistan ja uurin kaua veel. Kuid loobusin sellest mõttest. Telefoni teel on alati tüütu kõike seletada. Eriti raske on kõigile oma perenime selgeks teha. Igakord loe tähe kaupa (st sõnade abil) ette. Leidsin, et lihtsam on e-mail saata. Ja nii ma ka tegin, vastust ma eriti ei lootnud saada. Mõtlesin, kui vastust ei tule, siis helistan. Suur oli minu üllatus, kui järgmisel hommikul oli vastus olemas. Tuli välja, et madrats on kohal ja võib järgi minna. Huvitav, kui ma poleks ise küsinud, millal nad oleks teatanud. Järgmisena tuli mõelda, kuidas madrats koju saada. Pood on avatud samadel aegadel, kui Peeter töötab v.a laupäev. Laupäeval saaks järgi minna, aga see laupäev on püha. Seega peaks üle nädala veel ootama. Ootamin
Kommentaarid
Postita kommentaar