28.03.2016

Küll oli hea magada. Kui ma kella vaatasin oli see palju. Kuhugile kiiret täna veel ei ole ja seega võib laiselda. Lõpuks said kõik voodist välja ja igaüks otsis endale midagi süüa. Ainuke kohustuslik tegevus oli tänaseks toidupoodi minek. Algselt oli mõttes, et tuleme täna koju ja enne käime poest läbi. Meie piirkonnas on täna suur püha ja kõik kohad on suletud. Poodi tuleb minna Hispaaniasse, ca pool tunni kaugusele. Enne veel, kui saime toast välja vaatasime Peetriga filmi. Paar päeva tagasi pani keegi youtube üles „Klassikokkutuleku“. Meie toopäev ei vaadanud, kuna läksime kodust ära. Peeter hakkas filmi otsima ja tuli välja, et seda ei olegi enam üleval. Vaadates netis ringi ilmnes, et sellest on suur skandaal üles puhutud, et keegi julges filmi üles panna. Ausalt öeldes ei saa ma aru, kuidas kuskil kolmandas riigis elavad eestlased peaks seda üldse nägema. Me ei hakka ju 3500 km selleks mahasõitma, et kinno minna. Seega võiks olla koht, kus saab välisriigi elanik vaadata, kasvõi mingi tasu eest. Igatahes ilmnes, et film pandi uuesti üles ja saime selle vaadatud. Film nagu film ikka. Peale seda oli aeg toast välja minna. Saime mõned kilomeetrid sõidetud, kui mulle meenus, et auto dokumendid jäid koju. Mul on vahel eriline „anne“ öelda asju välja nii nagu maailma lõpp oleks käes. Ühesõnaga suutsin ma seda nii öelda, et Peeter pidi ennast poolsurnuks ehmatama. Kusjuures Peeter on mule korduvalt öelnud, et ma niimoodi ei teeks. Ups. Ots ringi ja koju tagasi. Dokumendid kaasas läksime uuele ringile ja seekord jõudsime kohale. Poes sai käidud, ostud sooritatud, jäätis söödud, grillsüsi sobiv samuti olemas. Seega võis koju tagasi tulla. Vahepeal tekkis küsimus, millal me viimati autol õli vahetasime. Lähemal uurimisel selgus, et ammu. Kuidagi märkamatult on õlivahetuse aeg üle läinud. Mulle ei meenu, et meie majas oleks sellist asja enne juhtunud. Peeter on auto kohapealt hoolas ja jälgib kõike kindlal pilgul. Jõudsime hiljem järeldusele, et tööd on lihtsalt nii palju, et oma auto jäi kahesilma vahele. Õnneks on meil õlid-filtrid olemas ja homme vahetab Peeter kõik, mis vaja ära. Koju sõites tegi Peeter avastuse, et kevad on läbi ja nüüd hakkame sügist ootama. Mis asja ei saanud ma esimese hetkega aru? Tegelikult on asi täitsa lihtne. Nimelt on istandused selleks aastaks ära õitsenud ja puud on rohelised. Aasta kõige ilusam hetk siin on läbi. Peagi on väljas kuum ja rohelist on vähe. Proovisime oma uue ja uhke grilli ka järgi. Peeter oli alguses kõhkleval seisukohal, et kas me peame ikka rõdul grillima. Mina tema kõhklustest välja ei teinud. Teised naabrid on eelnevad suved koguaeg grillinud ja ma olen mitu korda nende pärast pidanud pesu üle pesema. Kellegil õnneks midagi ei kuivanud ja nii sai grill tööle pandud. Aega läks, aga asja sai ja peagi oli liha valmis. Lisaks said eile ostetud verivorstid grilli soojaks tehtud. Mõtlesime hiljem Peetriga, et me ei ole kunagi enne söönud grillitud verivorste. Vorstid olid head ja neid oleks söönud veel. Kapsas jäi soojaks tegemata, kuna läks meelest. Seejärel oli kell nii palju, et oli aeg laps pesema saata ja seejärel magama. Nemad ei tahtnud sellest midagi kuulda, kell pidi vähe olema ja üldse tahtsid nad telekat vaadata. Mina tegin selgeks, et homme on koolipäev ja nagunii ei taha te homme ärgata. Mind nad ei kuulanud ja lõpuks tegi Peeter ise neile asjad selgeks ja nii nad torisedes voodisse läksid. Meie vaatasime veel telekat ja olime samuti sunnitud varem magama minema. Puhkus on selleks korraks jälle läbi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.