24.03.2016

Ärkasin Marleni köhmise peale ja enam magama ei jäänud. Marlen köhib rohkem hommikul. Kuigi tundub, et natukene veel ja oleme köhast lahti. Ja mina pidin nagu nii ärkama, et Peeter tööle saata. Seejärel oli mul plaanis minna kõndmia. Mõtlesin, et ma ei ole viimasetel päevadel kirjuatada jõudnud, et teen parem selle ära. Muidu on nii, et lähen kõndima, siis koju koristama, pesema, süüa tegema ja arvutit pole aega lahti teha. Nii ma koju jäin. Lapsed ärkasid üllatavalt hilja, isegi Gregor magas. Loodetavasti homme hommikul teevad nad sama. Lugesin artiklit, kus toodi välja toiduainete hinnad Hispaanis. Ma küll ei tea kõiki hindu peast, aga sellest ei saanud ma küll aru, kus kohast need hinnad võetud olid. Juurde ei olnud kirjutatud, millise kaupluseketiga on tegemist. : Hinnad, mis olid väljatoodud Hinnad, mida mina tean: Piim (1L): 0,79 eurot 0,59-0.63 L Munad (10tk): 2,48 eurot 12 (tk) 0.99 Veiseliha (1kg): 13 eurot 7-8 Hakkliha (1kg): 6,50 eurot 4-5 Kartul (1kg): 0,99 eurot 0.35 Õunad (1kg): 1,79 eurot 0,50 Tomat (1kg): 1,59 eurot 0.99 Juust 1kg: 8,50 eurot 6.30 Leivapäts: 0,99 eurot saiapäts 0.79 Õlu (0,5L): 0,60 eurot 0,50 Jäätis (1L): 4,50 eurot 2.- Mahl (1L): 1 euro 0.79 L Hinnad mis mina lisasin ei pruugi päris täpsed olla. Kuid jäävad antud suurus järku. Vahel on mõni asi odavam, vahel kallim. Puu-ja juurviljade hinnad muutuvad kõige rohkem. Osade toodet puhul algav hinnad alates antud summast. Seega on võimalik valida ja enda rahakoti suuruse järgi osta. Loomulikult tuleb ka vaadata kvaliteeti. Peeter ütles, et neil tulevad autod uksest ja aknast. Kõigil on midagi „viga”. Need, mis vajasid remontimist said tehtud. Mis peamine nüüd ootab ees 4 vaba päev. Elagu pühad. Meie lastega olime õhtupoole õues nagu ikka. Koju tulles läksime Marleniga Gregorile appi puzzlet kokkupanema. Gregor nagu ikka ei viitsinud peale rääkisimise midagi teha. Meie Marleniga andsime endist parima ja saime pildidl oleva koera kokku. Oleks rohkem pannud, aga kell oli palju ja tuli magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.