23.03.2016

Kätte jõudis päev uus. Päev võib uus olla, aga tegevused on ikka samad. Peeter läks tööle, lapsed ärkasid ja mina läksin kõndima. Lapsed jäid üksinda koju. Selleks, et nad kogu midagi peale teleka vaatmise teeksid, võtsin telekal juhtme ära. Küll ma olen vastik. Tahvelarvuti panin samuti ära. Seega peaks neil olema aega teha koolitöid või panna puzzlesid kokku. Hommikud hakkavad soojemaks minema, päike paistab. Alguses välja minnes oli natukene jahe, kuid mida meeter edasi seda soojem hakkas. Vahepeal oli isegi palav, aga pealt ära võtta ei saa. Peab midagi riietuse juures muutma, paksemad asjad ära panema. Sellega peab mingi päev tegelema. Koju jõudes olid lapsed elu ja tervise juures. Nad olid endale isegi tegevuse leidnud. Nimelt unustasin ma telefoni ära panna. Vahel mulle meenub panna laadima eesti numbriga telefon. Täna oli sellel aku täis ja lapsed mängisid sellega. Ise olid nad rahul. Ütlesid ainult, et neil oli igav. Selleks, et lapsed ei peaks toas igavlema saatsin nad õue. Tegelikult tahtsin ma põrandaid pesta. Lapsed leidsid, et nad võivad sellel ajal diivanil istuda. Me oleme seda varianti proovinud, kuid see ei toimi. Mõne minuti istuvad nad paigal, aga siis on vaja juua, vetsu või mõnda asja kohe vaja. Seega oli minu vastus ei. Lapsed panid riidesse, võtsid tõukerattad ja läinud nad olid. Ütlesin, et tõukeratta väljak on koht, kuhu nad üksinda minna ei tohi. Selle eest võivad teisele mängukale minna, kui tahavad. Mina tegin aknad lahti ja pesin põrandad puhtaks ja panin pesu kuivama. Vahepeal vaatasin, et lapsed on maja ees. Läks mööda tund, kui nad küsisid kas nad võivad tuppa tulla. Kuna kohe pidi ka Peeter tulema, siis võisid nad tuppa tulla. Panin söögi sooja ja peagi jõudis Peeter. Peetril on nagu ikka palju tööd ja ei möödunud tänane päev teisiti. Ainukene vahe nii lõuna, kui õhtu juures oli see, et Peeter jõudis normaalsel ajal koju. Uskumatu, kas pole? Meie õhtu lastega möödus nagu ikka õues. Teisi lapsi oli mõni üksik. Üks lapsevanem imestas samuti nii, kui vaheaeg käes ei ole kedagi õues. Selle peale arvati, et kõik istuvad toas vahivad telekat, arvutit või mängivad millegagi. Kuid värske õhk ja vaheldus kulub samuti ära. Ma küll ei viitsi terved päev toas istuda. Hoopis mõnusam on minna välja ja päikese käes ennast soojendada.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.