17.03.2016

Marlen pidi hommikul kooli minema 3 kotiga, koolikott, rulluiskude ja inglise keel reisi kott. Ainuke kott, mille ta ise võttis oli rulluiskude oma, ülejäänud jäid mulle. Trepist üles ja klassi pidi ta ise nendega minema. Mind ootas ees järjekordne kõndmine. Heameelega oleks koju tulnud ja mitte midagi teinud. See igapäevane käimine on valad valusaks teinud. Tahaks mõnipäev puhata ja mängida. Alguses oli jahe ja sai taaskord joostud. Ei saanud mina aru kas pükste kumm hakkab amortiseeruma või olen mina kõhnemaks jäänud, aga püksid vajusid joostes alla. Lõpuks sai 8 kilomeetrit läbi ja võis koju tulla. Kodus tuli nagu ikka tavalised toimetused teha ja lastele kooli järgi minna. Peeter jõudis lõunaajal nii vara koju, et ma ei osanud teda veel oodata. Õnneks oli söök valmis ja nii me sööma hakkasime. Peale lõunat pidi spordimaja toimuma üritus, millest keegi midagi ei olnud rääkinud. Küsisin Marleni käest, kui ta koolist tuli kus rulluisu kott on, tema vastas, et spordimajas. Tuli välja, et lapsed on õppinud rulluiskudel tantsima ja vanematel on võimalus nende esinemist vaatama minna. Kell ajast ei olnud jutt. Kuulsin kuidas lapsed läksid meie majast mööda. Peeter läks tööle ja mina vaatama, mis toimub. Kohale jõudes tuli välja, et Marleni klass on oma tantsu ära teinud ja mina ei näinud seda. Marlen oli selle peale väga pahane, ma ise olin enda peale samuti pahane. Oleks tahtnud ju näha, kuidas oma laps esineb. Kuid, mis teha. Lisaks vaheajale saavad lapsed tunnistused. Ei saa mina aru, miks neid peab andma. Kõige kehvemad tulemused on jätkuvalt katalaani ja hispaania keeles. Huvitav on see, et Gregoril on katalaani ja Marlenil hispaania keele tulemus parem. Kõik ülejäänud ained on väga head. Tunnistus on 6 leheküljel. Kõigepealt on üldtulemused, seejärel ained ja lõpuks õpetaja hinnang. Iga aine on omakord jaotatud punktideks ja iga asja eest tuleb eradi hinne. Kõige lõpuks pannake nö aine üldhinne. Loe nagu juturaamatud. Tegelikult on lapsed tublid ja loodetavasti viimane semester tulevad veel paremad tulemused. Peale kooli olime nagu ikka õues, ilm on jälle soe ja päike paistis. Koju tulles oli vaja viimased õppetükid teha ja peale seda võis telekat vaadata. Marlen köhis magama minnes tunduvalt vähem, kui eelmistel päevadel.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.