03.03.2016

Uni läks enne kella ära ja nii ma köögipoole läksin. Vesi keema, toit sooja ja nii see päev algas. Peeter sõi-jõi ja läinud ta oligi. Gregor loomulikult ei osanud magada ja tuli peagi teatega, et tal on kõht tühi. Õnneks on lapsed andekad ja oskavad ise süüa võtta. Hetkel söövad nad helbeid piimaga. Kuna eelmine nädal läks küpsetamine aiataha, siis otsustasin täna uuesti proovida. Kusjuures palju ei puudunud, et ma oleks eelmise nädala viga korranud. Tegin lihapirukaid, kreemisaiu ja kohupiimekringli. Viimase peale ütles Peeter, et oleks võinud hoopis kohupiimakorpe teha. Ma olin temaga täiesti nõus. Küsisin viimase tainajuppi juures laste käest, mida nemad tahaksid. Nemad tahtsid, et ma paneks vahele kohupiima, kaneeli, moosi, kakaod. Peeter pärast naeris hea, et polte ja mutreid ei tahetud. Igatahes oli seekord maitse parem, kui eelmine kord. Peale kooli olime natukene aega õues, Gregor sõitis tõukekaga ja Marlen rullikutega. Tuul ei olnud kuhugile kadunud ja seega me kauaks ei jäänud. Tuppa tulles oli nagu ikka aeg õppima hakata. Gregoril on vaja korrutustabelis 3 osa selgeks saada. 2-e sai ta väga kiirelt selgeks, eks näis, kuidas seekord läheb. Võib öelda, et seekord ei läinud kohe kuidagi, mitte kuidagi. Gregor omaarust muudkui „õppis“, aga vastused meelde ei jäänud. Mina arvan, et kui ta oleks õppinud oleks meelde ka jäänud. Kuidas ta homme koolis vastab seda ma ei tea.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.