20.02.2016

Nagu lastel tavaks on saanud, siis ei oska nad vabal hommikul magada. Peeter läks tööle ja nii ma lastega koju jäin, kuigi oleks Peetriga kaasa läinud. Lapsed sõid, tegid kodusedtööd ära ja seletasid vahetpidamata. Sellest kõigest saab täiesti tasuta peavalu. Kell läks kiirelt ja peagi oli aeg hakata karnevaliks valmistuma. Marlenile ja mulle oli vaja make up teha. Pilt oli etteantud, milline peab olema. Vahepeal saatis keegi enda tehtud make upi pildi ja tuli välja, et tehti natukene teisiti, kui algsel pildil. Algse pildi peal oli make palju tugevam ja suuremalt. Mulle meeldis teiste tehtud tagasihoidlikum ja nii tegin ma selle endale ja Marlenile. Viimased triibud näole pidid kõik saama nö kogunemiskohas. Kokku oli lepitud kellaaeg, millal minna. Seda juhtub kül harva, aga täna jäime meie oma minekuga lepitud ajast hiljema peale. Kuigi kohal jõudes ilmnes, et sellest ei olnud üldse hullu. Suurem osa rahvast oli kohal ja ootas triipe, mis võttis aega. Aega läks meil kodus kauem, kuna kõik pidid riidesse saama. Lisaks oli mul vaja saabaste peale panna osa kostüümist. Kuid jala asjad olid suhteliselt väikseid ja neid saabaste säärte peale andis panna. Sain ühe saapa jalga ja hakkasin teist panema, kui mõtlesin, et sokke ei ole vaja jalga. Seega tuli mul esimene saabas uuesti ära võtta, et sokk ära võtta ja kõike otsast peale hakata. Majast välja minnes oli mu ainukene soov, et me kedagi ei kohtaks. Õnneks ei kohanud ka ja jõudsime kõrval tänavasse kiirelt ja kedagi nägemata. Viimased ettevalmistused tehtud oli aeg rahva sekka minna. Seal oli igasuguseid sulelisi ja karvaseid. Peagi hakkas rongkäik mööda tänavaid pihta. Mulle tundus alguses, et me oleme viimaste seas, kuid hiljem tuli välja, et olime hoopis esimeste seas. Nii me mööda küla ringi jalutasime. Teeääred oli rahvast täis, pidevalt tehti pilte ja videosid. Eks me kõik olime ju kaunid ja oli mida pildistada. Trummarid ja pillidmehed tegid muusikat ja rahvast tantsis, ülidselt oli lõbus. Oma osa andis kindlasti alkohol, meie jõime veini. Ma alguses arvasin küll, et ma ei võta veini. Hiljem mõtlesin ümber ja võtsin, punane vein ei tee ju halba. Ikkagi seltskonna mõttes. Lastele olid veed ja küpsised ostetud. Küla peal läks ca 2 tundi ja seejärel läksime spordimajja. Eelnevatel aastatel on kõik grupid uksest sisse läinud ja kesk põrandale ootama jäänud. Seekord said pealtvaatajad esimesena sisse. Grupid lasti hiljem teisest uksest. Sisse minnes teadustati, milline grupp tuleb. Sellele järgnes trummarite ja pillimeeste etteasted, kuni oli aeg välja kuulutada võitjad. Auhindu jagati neljas kategoorias: üksik esineja, paar, grupp ja parim transpordivahend. Meil läks hästi, auhinnalist kohta me ei saanud. Tähtis ei ole võit, vaid osavõtta. Järgmine aasta läheb kindlasti paremini. Peale autasustamist oli nö ametlikprogramm läbi ja palju läksid minema. Muusikat mängiti edasi ja palju jäid tantsima, meie grupp samuti. Gregor ja Peeter teatasid, et neil on igav ja nemad lähevad koju. Meie Marleniga jäime edasi ja tantsisime koos teistega. Igatahes igav meil ei olnud. Öösel jätkub pidu ja sinna oleme meie samuti oodatud. Mina ütlesin kõigile, et meie ei tule, me magame kodus. Koju jõudes ja istudes tundsin ma, et mul on jalad väsinud. Ma ei tahtnud mitte sammugi enam astuda, rääkimata jalanõude jalga panemisest. Peale pesemas käimist ja söömist oli aeg magama minna. Lapsed arvasid, et nemad ei ole väsinud ja tahavad veel üleval olla. Jajah, mis veel. Kokkuvõttes võib öelda, et karnevaliga jäime kõik rahule ja mine tea, äkki lähme järgmine aasta samuti.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.