10.02.2016

Tuul oli hommikuks vaibunud ja tundub, et kõik asjad on rõdul alles. Nagu ikka läksid kõik oma töid ja tegemisi tegema. Ega mina saa ka laisk olla ja kodus istuda. Nii ma kõndima läksin. Ilm oli ilus, päike paistis. Keegi teine kõndima ei tulnud ja seega olin ma üksinda. Kuid polnud hullu, vahel on üksi ka hea kõndida. Saab rahus omi mõtteid mõelda ja oma tempos minna. Tempo oli mul kiirem, kui tavaliselt. Ringi sain tehtud (6 km) vähemalt 5 minutit kiiremini, kui tavaliselt. Ise olin rahul. Hiljem üks küsiti mu käest (kõndmiskaaslane), kui kaua ma käisin. Ütlesin talle aja ja ta oli imestunud, et nii ruttu. Ülejäänud päev koosnes kõigist tavalistest tegemistest. Õhtul peale kooli olime sunnitud koju tulema, kuna väljas oli märg. Meile sadas nimelt vihma, ei mäletagi millal seda viimati juhtus. Lapsed hakkasid koolitöid tegema ja peagi oli aeg Marlenil trenni minna. Läksin temaga koos ja maksin esinemise jaoks tehtava kostüümi raha ära. Kostüüm pannakse kaks korda selga, aga selle eest küsitakse 45.- Ei saa mina aru, miks ei võiks eelmise aasta oma kasutada ka sellel aastal. Kõigest ei peagi arusaama. Marlenil on homme kontrolltöö ja ma eeldasin, et ta hakkab selleks õppima. Kuid Marlen tegi korraks raamatu lahti ja ütles, et ta oskab. Seletas, millest antud teemas juttu oli ja tundus, et äkki ta oskabki. Eks hindest ole näha. Muiduigi leppisime kokku, mis juhtub, kui hinne tuleb kehv või kui saab väga hea hinde. Halva korral on teatud nädalad tahvli keeld, hea korral panen tahvlisse mänge juurde. Tulemuse saame teada järgmine nädal.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.