09.02.2016

Mulle on tunne nagu oleks ma aknast alla kukkunud ja seejärel rongi alla jäänud. Selg-, jalg-,pea-, silmad kõik kohad peale juuste valutavad. Kuna enesetunne on kehv, siis ma täna hommikul sportimisega ei tegele. Olen vist viimastel päevadel endale liiga teinud. On ju ennegi öeldud, et sport ei ole tervislik. Marlen leidis raamatust küpsiste retsepti ja tahtis seda proovida. Kuna tainas peab vähemalt 2 tundi enne ahju panekut seisma, siis hakkas ta seda hommikul tegema. Ma püüdsin küll teda veenda, et ma teen hiljem, aga ta ei kuulanud. Marlen läks kööki ja ma aitasin tal osad asjad valmis panna. Marlen hakkas miksriga asju vahustama, mina läksin hambaid pesema. Peagi hüüdis Marlen, et tal on järgmist asja vaja. Ja nii ma vannitoa ja köögi vahet jooksin. Tainast lõpuni valmis teha ei olnud aega ja nii sai ma sellega koju tulles tegeleda. Välja peaks tulema sokolaadiküpsised. Lapsed tulid päeval koju ja Marleni vaatas kohe taina üle ja seejärel said nad üle mitme päeva tahvelarvuti tagasi. Lapsed hakkasid videosid vaatama ja mina küpsiseid tegema. Tegelikult ei olnud seal peale lõikamise midagi teha. Tainas tuli tegemise järel rulli keerata ja nüüd tuli lihtsalt sobiva paksusega tükid lõigata. Küpsised läksid ahju ja peagi oli tuba mõnusat sokolaadilõhna täis. Peeter koju tulles küsis, mis siin nii hästi lõhnab. Küpisised tulid enam vähem välja, ainukene kes rahule ei jäänud olin mina. Järgmine kord tuleb vähem jahu panna ja pärmi võib üldse ära jätta. Samuti tuleb sokolaad väikseks lõigata. Mina arvasin, et küpsetus sokolaad sulab liiga ära ja ei teinud väga väikseid tükke. Kuid polnud hullu küpsised said suhteliselt kiirelt otsa. Peale kooli olime natukene aega õues. Kuid kuskilt tuli suhteliselt tugev tuul ja nii me sinna kauaks ei jäänud. Üldse olid kõik kuhugile kadunud ja meil (mul) hakkas igav. Gregor sai täna klassipildid lõpuks kätte. Gregor on pildi peal natukene haige ja seda on tema silmadest näha. See aasta seisab Gregor õpetaja kõrval. Nagu ikka ei ole me ka seekord fotograafi tööga rahul. Kuid, mis siin ikka viriseda pilti enam muuta ei saa ja loodetavasti järgmine kord tuleb parem. Peeter jõudis ka töölt koju ja teatas, et ta tuli magama. Mina selle peale, et ma ei hakka sulle siis süüa üldse pakkuma. Peeter käib siin edasi-tagasi, tööl-koju. Päevad on pikad, tööd on palju ja arusaadavalt on ta väsinud. Puhkuseni on veel aega, aga tahaks natukene hinge tõmmata. Vabu päevi ei ole hetkel ka rohkem tulemas. Kuid selle eest on töökoht olemas ja tuleb olla rahul sellega, mis on. Tuul muutus järjest tugevamaks ja eks hommikul ole näha kas asjad on rõdul alles võib peab naabrite juurde minema.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.