06.02.2016

Viimane vara hommikune ärkamine sellel nädalal. Lapsed muidugi arvasid samuti, et nemad peavad vara üleval olema. Kuid nad läksid peale sööki oma tuppa ja toimetasid seal. Mina panin nagu ikka pesu pesema ja hakkasin koristama. Huvitav oli see, et lapsed ei võtnud sõna teemal, miks ma koristan. Selle asemel tegid nad ära, mis ma neil palusin teha. Toad said korda, pesu kuivama ja lapsed läksid õue. Mina nendega kaasa ei saanud minna, kuna käisin pesemas ja märja peaga ei taha välja minna. Nohu hakkab ka ära minema ja ei ole vaja kohe uut asemele hankida. Üldse ei ole ma viimasel ajal viitsinud kirjutada nii, et pidin selle töö ka ära tegema. Vahel ma ikka mõtlen, kas ma pean igapäev midagi kirjutama. Võiks ju teha seda, siis kui on mida öelda või, kui midagi huvitavat on toimunud. Kuid ei, ma olen ju algusest peal igapäev midagi kirja pannud. Tulevikus on endal, miks mitte ka lastel huvitava lugeda. Või oleks parem, kui nad ei loeks? Kes seda teab. Lapsed läksid kiirelt õue ja seda tõenäoliselt sellepärast, et ma ei hakkaks neid jälle kodustetöödega tüütama. Just nimelt tüütama. Mina jälle tahan, et nad saaks täna tehtud, siis oleks vähemalt üks päev st homme vaba. Kuid päev on alles lõunas ja küll nad jõuavad teha. Peeter jõudis hilje koju, kui tavaliselt. Tööd oli palju olnud ja sai isegi „peaga“ tööd teha. Ühel autol oli vaja mingi puks ära vahetada, aga Peeter ei mäletanud milline ja nii ta auto alla läks. Sinna jõudes suutis ta pea vastu sillatala katki üle. Linnud olid silme ees lennanud ja enesetunne super olnud. Peale teda tuli paariline sama auto alla ja suutis samamoodi pea ära lüüa. Ei saa ju paariline kehvem olla. Lõpuks oli vaja vaadata, miks üks haage susiseb. Paariline ütles, mine ja vaata ainult, kus viga on. Peeter tegi vea selgeks ja hakkas patja vahetama. Ise mõtles, kui auto praegu susina saatel tagasi läheb, siis kukuvad ülemused karjuma, miks probleemi korda ei tehtud. Paariline arvas, et ta ei viitsi/taha enam midagi teha ja arvas, et vahetavad padja esmaspäeval. Seega ütles Peeter paarilisele, mis vaja tuua ja ise tegi töö ära. Padi vahetatud, kuid susin oli alles, tuli välja, et mingi toru oli ka veel katki. Lõpuks olid kõik asjad tehtud ja paarilisel oli heameel, et Peeter auto korda tegi. Peale hilist lõunasööki ja tuli iga laupäevase harjumuse juurde asuda. Organism on harjunud laupäevase siestaga, nii me Peetriga magama läksime. Mul ei seisnud suu juba keskpäevast kinni, muudkui haigutasin. Lapsed vaatasid telekat ja peale siestat oli aeg poodi minna. Toidupoes oli eanm vähem kõik olemas ja seejärel tahtsin ma minna lõnga ostma. Enne veel jäi kingapood tee peale ja sealt on raske mööda minna. Seda enam, et akna peal on sildid allahindlus. Ma ei ole mitu nädalat kingapoes käinud. Täna läks mul hästi ja ma sain saapad, madalasäärega. Kuigi mul on vaja hoopis kõrgesäärega, kuid ehk järgmine kord. Marlen vaatas koos Peetriga ringi ja leidsid talle ka saapad. Marlen ei suutnud otsustada milliseid ta tahab. Tegemist oli samuti madalasäärega, ühed olid lukuga, teised kummiga. Lukud nagu nad on kipuvad katki minema ja nii me soovitasime kummiga valida. Kummiga saabastel olid needid peale, lukuga ketid, needid ja kes teab veel mis. Lõpuks jõudsime järeldusele, et laseme Marlenil ise öelda, kumbad mugavamad jalas on. Marlen mõtles ja vaatas ja targutas kah. Valis ta kettidega variandi, ise oli ta üli rahul. Põhiline asja juures on see, et minu saapad olid odavamad, kuigi minu jalg on veel suurem. Minu omad olid enne 35.99, nüüd 14.99, Marleni omad 60.-, nüüd 19.99. Mõlemad saapad on nahast ja mina käin enda omadega loodetavasti mitu aastat. Marlen kannab hetkel 36 number jalanõusid ja nüüd on käes see hetk, kus laste omad hakkavad väikseks jääma. Tuleb vaadata juba naisteosakonnast, kuigi jah vahel on laste omas ka 36. Kuid selle eest on hea, kuna väiksemaid numbereid on tavaliselt rohkem järgi ja neid saab soodsamalt. Koju jõudes aitasid lapsed mul toiduained ära panna. Marlen pani saapad jalga ja käis nendega toas. Gregor ei saanud talle alla jääda ja käis minu saabastega. Mina ise ei saanud neid üldse proovida. Nagu ikka oli ka täna õhtul meil pizza ja teleka vaatamine kavas.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.