05.02.2016

Ootasin hommikul, et kõik asjad saaks tehtud ja kõik kodunt minema läheks. Seejärel võtsin õmblusmasin välja ja lasin nõela alla. Proovilappi peal tuli ilus pikk õmblus ja nii ma oma töö välja võtsin. Sain mõned õmblused teha, kui kordus eilne st nii tuli nõela tagant ära. Keerasin nõela ja proovisin uuesti ja sain natukene jälle õmmeldud. Kui juba asi hakkas pidevalt korduma, siis võtsin kätte ja vahetasin nõela üldse ära. Sai siin ükskord terve karp nõelu ostetud ja lootsin, et äkki uus teeb imesid. Tegigi mõneks ajaks. Kuid, siis hakkas jälle jama pihta ja lõpuks ma loobusin. Lasen Peetril masina nö paika panna ja, siis teen oma asja edasi. Hetkel mul ei ole selleks närvi, et pidevalt nõela niidi taha panna ja tööd teha ikka ei saa. Mul on juba ammu telefoni ekraani kaitsekile ühest nurgast lahti. Peetrit häirib see millegipärast rohkem, kui mind ja nii hakkas ta täna kilet vahetama. Uus kile sai koos telefoniga ostetud ja see on pikalt kapis oodanud. Me ei teadnud ostes, et ekraanil on kaitsekile peal. Peeter puhastas ekraani, pani uue kile, nühkis ja pühkis. Lõpuks sai ta missiooni valmis ja see ei külvanud mitte kassi saba allagi. Nimelt oli kile täitsa tuhm ja pilt all virvendas. Vaatasin nii ja naa pidi ja tõmbasin kile maha, kuna nii ei ole võimalik telefoni kasutada. Kuna karbis oli kaks kilet, siis tõin teise. Peeter pani selle peale ja seekord ei näinud nii palju vaeva. Tulemus jäi enam vähem, kuigi algne (lahtine) oli parem. Seekord ei võtnud Peeter kaitsekile peal olevat kilet maha, kuigi see tuleb mahavõtta. Miks need kiled sellised on seda me ei tea, kuigi nad on tehnikapoest ostetud. Vahel olen ma andekas ja saan mõne mitte vajaliku asjaga hakkama. Peeter tõi oma tööriided pessu, nagu ikka. Tavaliselt lähevad püksid-jope eraldi ja kuumemal temperatuuril. Kuna neid ei ole lihtsalt võimalik puhtaks saada. Panin mina riided masinasse nagu ikka. Välja võttes leidsin sealt mütsi, mis oli oma algses kuju kuhugile kaotanud. Nojah, mis siin ikka salata tegemist oli villase mütsiga, mille ma puhtaks pesin. Küll ma olen andekas. Kusjuures tavaliselt pesen mütsi teiste riietega koos ja madalamal temperatuuril. Õnneks on külmad ilmad läbi ja see hoaeg ei lähe mütsi vaja. Eks ma võtan kätte ja teen uue mütsi. Õhtul läksid lapsed trenni ja mina sain tervelt tund aega kauem kodus olla. Trennist tulid na dise koju ja peale seda tuli nagu ikka tõukeratta väljakule minna. Seal oli juba päris palju lapsi ja neid tuli pidevalt juurde. Nii see õhtu seal möödus. Koju tulles oli aeg küpsetama hakata. Panin enne välja minemist taina kerkima ja mõtlesin teha lihapirukaid. Eilsest jäi hakkaliha järgi ja tava külmas see kaua ei säili. Lisaks tegin ühe kringli ja nii need lisakilod jälle tulid. Järgmine nädal peab ennast kätte võtma ja rohkem kõndimas käima. Üks päev ei saa mööduda ilma karnevali teemata. Täna ilmnes, et kostüümi juurde on vaja parukad (naistele-tüdrukutele) ja poistele mõõgad tellida. Ma olen juba ette sellest karnevalist väsinud. Praegu olen ma kindel, et järgmine aasta ma sellest üritusest osa ei võta.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.