02.02.2016

Nina on kinni ja köhima ajab samuti, katsus siis niimoodi magada. Uni tuli selleks ajaks, kui kell helisema hakkas. Oi, kui raske oli ärgata. Kööki jõudes vaatasin välja ja ilmnes, et ilm on jätkuvalt pilves. Vaadates mõned minutid hiljem uuesti välja ilmnes, et vahepeal on tekkinud udu. Udu oli nii tihe, et bähtavus oli ca 20 meetrit. Tore algus päevale mõtlesin ja tegelesin enda asjadega edasi. Läks natukene mööda, kui udu hakks hajuma ja nähtavus läks paremaks. Mõtlesin, et äkki tuleb hiljem päike ka välja. Mul on vaja laste joped puhtaks pesta ja tahaks nad õue kuivama panna. Kehva ilmaga kuivavad nad mitu päeva, seega ootan ilusat ilma. Otsustasin, et pesu ma täna ei pese. Eile jõudsid karnevalikostüümid kohale ja täna saime meie endi omad kätte. Lapsed oli vaimustuses ja tahtsid kohe selga panna. Kuid enne seda oli vaja õues olla ja seejärel kodusedtööd ära teha. Gregor pani enda kostüümi selga ja küsis kas ma võiksin selle talle osta. Kusjuures Gregor oli see, kes ütles, et tema neid selga ei pane ja karnevalile ei lähe. Marlenile on kostüüm natukene suur, aga ei midagi hullu, paar nõelapistet ja korras. Mina enda oma selga ei pannud, küll ma karnevalipäeval panen. Kindlasti teeme pilte ja, siis panen need ka siia üles, senikaua tuleb oodata.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.