01.02.2016

Ilusat veebruarit! Ongi uus kuu käes ja kevad jälle lähemal. Äratuskell oli ka lähedal ja ajas üles. Nagu ikka tuli alustada algusest ja nii see päev käima saada. Hoiulaps toodi varakult ja tema heitis diivani peale pikali ja teeskles magamist. Mulle see sobis. Meie lastel ei lubanud ma teda segada ja nii said nemad söödud, pestud ja riidesse. Seejärel lubasin hoiulapsel öelda, et aeg on kooli minna. Lapsed kooli viidud läksin teiste emadega hommikusele kõnniringile. 6 km sai tunniga mahakäidud ja enesetunne oli hea. Jalg hakkas natukene enne koju jõudmist tunda andma, aga ei midagi hullu. Nagu ikka tuli koristada, pesu pesta ja süüa teha. Lapsed tulid koolist ja küsisid, kas nad võivad tahvlisse minna. Kuna nad tegid seda viisakalt, siis said nad ka loa. Suurema osa lõunast nad seal ka olid.a Peeter tuli samuti koju ja ütles, et midagi huvitavat ei olnud. Täiesti tavaline tööpäev. Seega täiesti igav päev. Peale kooli olime väljas ja üle mitme päeva oli soe ja päikseline, vilus näitas 17 kraadi. Kevad ei ole enam kaugel, või peaks ütlema, et suvi on peagi käes. Nagu ikka esmaspäeviti olin kõigepealt oma lastega, siis läks Marlen trenni ja hoiulaps tuli sealt. Seejärel oli natukene aega, kuni Gregor läks oma õpetaja juurde. Mingi aeg olin hoiulapsega üksinda ja käisime temaga jalutamas. Hiljem läksime Marlenile trenni järgi. Marlen vaatas imestunud näoga, et mida mina seal teen. Marlen läheb ja tuleb ise ja ta ei pea vajalikus, et ma teda viiks-tooks. Suur inimene tahab iseseisev olla. Peale seda oli aeg tuppa tulla, kuna Marlen pidi õppima hakkama. Hoiulapse saatis Marlen enda tuppa mängima, ise targutas, et vaata kui vaikne ta on, kui mängib. Gregorile läksin hiljem järgi, kuna tema tahtis, et ma läheks. Rääkisin tema õpetajaga, kes jätkuvalt kiitis teda. Õpetaja tahtis teada, mida koolis Gregori arengu kohta arvatakse, aga ma ei osanud talle selle peale midagi öelda. Ütlesin, et mul ei ole veel Gregori õpetajaga arenguvestlust olnud ja seega ma ei tea. Lõpuks oli lastel õpitud ja nad said oma uue lemmik mnguasjaga mängida. Mina nagu esmaspäeviti ikka läksin õhtul trenni. Täna olid ka naist kõrval külast meie trennis, tulid nö vaatama, kuidas meil on. Kuigi neil endil on samuti korra nädalas ja nagu ma arusain, siis sama juhendajaga. Ma tahaks ka kõrval külla omasse minna, aga selleks peaks kellegi endaga kaasa kutsuma. Üksinda ei taha minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.