31.12.2015

Ma ei teagi, millest see tingitud oli, aga öösel ma eriti magada ei saanud. Uni oli, väsimus samuti, aga magama ei jäänud. Või, kui jäin, siis ärkasin pidevalt üles. Hommikul selle eest helises kell pikalt ma arvasin juba, et terve maja ärkab selle peale üles. Ma lihtsalt ei leidnud telefoni padja alt üles ja uni oli oi, kui magus. Peetril on selle aasta viimane tööpäev ja loodetavasti saab ta vara koju. Lühendatud tööpäeva täna ei ole ja jääb loota, et neil on vähe tööd. Mina selle eest jätkasin eile alustatuga. Gregori vanas (meie uues) toas on suur riidekapp, meie vanas on kummut. Kummutis olid kõik väga vajalikud asjad nt. dokumendid. Ma ei hakka kogu kapi sisu üles loendama. Kummut meie tuppa ei mahu ja riidekappi Gregori tuppa panna ei taha. Seega tuli kummut tühjaks teha ja asjadele uus koht leida. Gregor tõi Marlen toas olevast riidekapist oma riided enda tuppa. Mina sain meie toa riidekapist osad asjad Marleni kappi panna ja nii ruumi muudele asjadele. Kõige parem see lahendus ei olnud, aga mis teha. Eks ajapikku näeb, kas nii sobib või tuleb midagi kuhugile teise kohta panna. Lapsed käisid vahepeal õues, täitsa vabatahtlikult läksid. Mina nendega kaasa ei oleks nagu nii saanud minna. Tuli välja, et Peeter võttis minu võtmed tööle minnes kaasa. Kuidas see juhtus sellest ta ise ka aru ei saanud. Peeter tuli lõunaks koju ja nii ma sain võtmed tagasi. Peeter läheks pärast tööle tagasi ja mina läksin lastega õue. Tegime väikse tiiru külale peale ja seejärel läksime tõukeratta väljakule. Peagi tulid sinna teised lapsed ka ja nii jätkus neil kahel tegevust pikemaks ajaks. Selle peale nad loomulikult ei mõelnud, et mul jahe hakkab, igav hakkas samuti. Tuppa tulles panin taina kerkima, et lihapirukaid teha ja üks kringel samuti. Lihapirukad läksid nagu soojadsaid ja kringel samuti. Kõhud head paremat täis söödud vaatasime telekat ja nii see õhtu läks. Peeter jõudis koju varem, kui muidu. Tuli välja, et nad said toa tühjaks ja kedagi tulemas ei olnud samuti. Lisaks öeldi, et laupäev on vaba juhul, kui midagi ei juhtu. Paariline pidi helistama, kui on vaja laupäeval tööle minna. Õhtul toimus meie külas aastavahetuse pidu, aga meie sinna ei läinud. Poole hommikuni oli kuulda, kuidas muusika mängis. Keskööl tehti isegi paar pauku, mis oli suur ime. Tavaliselt on siin keskööl vaikus, kõik söövad kodus viinamarju. Siin on kombeks igal kella löögi ajal üks viinamari süüa ja midagi soovida. Meie ei ole seda kommet veel omaks võtnud. Kuid mine tea, äkki mingi aasta hakkame samamoodi tegema. Mul oli tahtmine juba kella kümnest magama minna, kuna uni oli. Püüdsin lastele samuti selgeks teha, et aeg on magama minna. Kuid nemad tegid selgeks, et on aastavahetus ja ei mingit magamist. Natukene peale uue aasta algust läksid lapsed magama ja peagi meie samuti. Nii see aastavahetus rahus ja vaikuses mööda saigi. Head uut ja õnnelikku uut aastat!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.