30.12.2015

Mõni päev on kohe selline, et juba hommikul teada, et täna on palju teha. Vähemalt plaanis on mitu suurt asja ära teha, kas need kõik ka õnnestuvad see sellgub õhtuks. Nagu ikka tuli hommikul vara ärgata ja tegutsema hakata. Peeter läks tööle ja mina panin pesu pesema. Seejärel oli mul aega uudise läbi lugeda ja peagi ärkas juba Gregor. Marlen ei teinud sellist nägugi, et tema tahaks ärgata. Lõpuks olid mõlemad lapsed üleval ja söönud ja võis tegutsema asuda. Mul on juba ammu olnud plaanis vahetada Gregori ja meie magamistuba omavahel ära. Olen seda Peetrile mitu korda rääkinud, aga ta teeb nägu, et ei kuule mind. Peeter ei viitsi tegeleda ümber korraldustega. Seega on selliseid asju lihtsam teha, kui teda kodus ei ole. Kõigepealt tegin Gregori toa asjadest tühjaks. See oli kogu tegevuse juures vaata, et kõige lihtsam. Tänu ümber korraldustele tuli püssi kuul ka välja. Üks läks juba esimesel päeval kaduma. Vahepeal viisin Gregori õpetaja juurde ja seejärel asusime Marleniga tegutsema. Meie voodi sai Gregori vanasse tuppa ja seejärel oli vaja kõik voodi all olevad asjad teise tuppa viia. Kogu selle protseduuri juures oli hea see, et voodialune sai tolmust puhtaks. Meie asjad said uude tuppa ja järgmisena viisime Gregori asjad tema uude tuppa. Viimasena sai põrandad puhtakse tehtud ja paar tundi hiljem oli kõik tehtud. Gregor tuli koju ja talle tema tuba meeldis. Jäi veel oodata Peetrit ja tema reaktsiooni. Peeter tuli koju ja lapsed viisid ta tube vaatama. Peeter arvas, et päris hea. Gregor sai suurema toa, kui ta vana oli ja seal on ka rohkem valgust. Loodetavasti tahab ta nüüd rohkem oma toas mängida ja olla. Peale lõunat ootas mind ees trepikoja koristamine. Ei saa mina aru, kuidas see aeg nii ruttu küll läheb, alles ma koristasin. Koristama peab iga 8 nädala tagant, kuigi mulle tundub, et mina teen tihemini. Pesin mina, kui ühtäkki oli vaja inimestel edasi-tagasi käima hakata. Huvitav oli see, et kõik vabandasid, et nad märja põranda peale jälgi teevad. Mis teha ei ole ju sellist aega, millal vaikus on ja keegi ei kõnni. Seni, kuni mina koristasin olid lapsed õues ja sõitsid tõukeratastega. Pikapeale hakkas neil igav, kuna teisi lapsi ei olnud ja üksi man eil kaugele minna ei luba. Mis, siis ikka peale koristamist tulime tuppa. Väljas on jälle udu ja minul polnud tahtmist jalutama minna. Postkastist leidsin kaua oodatud elektriarve. Ei saa mina aru, mis meie arvega viimasel ajal toimub. Arve oleks pidanud tegelikult tulema juba kuuaega tagasi. Kuid meie oma tuleb juba mitmendat korda kuuaega hiljem. Arve tuleb iga 2 kuu järel st 2 kuu arve. Arve peal on periood õieti märgitud. Huvitav oli see, et ümbriku peal oli 18.12 tempel, aga kohanime ei olnud. Arve maksmise tähtaeg oli 21.12 ja meie saime arve juba täna. Uskumatu, millise kiirusega ta meile jõudis. Nüüd on arve makstud ja eks näha ole, millal järgmine tuleb. Lisaks oli mul plaanis pea ära värvida ja selle võtsin ma järgmisena käsile. Ei saa ju uude aastasse väljakasvanud värviga minna. Mina läksin pead värvima ja sain sellega kuidagi hakkama. Vahel tundub mulle, et palju lihtsam oleks juuksuris käia, kui ise teha. Peale juuksuri arve saamist kaob mul igasugune isu sinna minna. Palju odavam on ise kodus teha just, siis kui mulle sobib. Ei ole vaja aega kinni panna ja kuhugile minna. Enne, kui ma arusain oli väljas pimedaks läinud ja aasta eelviimane päev hakkas läbi saama. Õhtuseks magustoiduks tegime Marleniga piparkooke. Tainas on kapis olemas ja see tuleb ära kasutada. Seekord palju ei teinud, tainast jagub veel ja õhtuks oli kauss tühi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Natuke nalja.