29.12.2015

Enne kella läks uni ära ja nii ma varakult köögis olin. Peeter läks tööle ja mina panin pesuresti pealt pesu kokku. Gregor taipas kella 9 magada, see eest Marlen lausa 10. Pesin üks päev Peetri töö pükse ja ta ütles, et neid on vaja õmmelda. Küljepealt oli õmblus lahti ja sääre pealt rebenenud. Peeter ütles, et ma harutaks tagant tasku lahti ja õmbleks selle sääre peale. Nii ma ka tegin ja taskut harutades suutsin sisse lõigata. Tore sain sinna ka lappi panna. Ei läinud poolt päeva, kui püksid olid jälle korras ja võis toad tolmuimejaga puhtaks teha. Väljas paistis päike ja ilm oli ilus seega saatsin lapsed õue. Marlen võttis rulluisud ja Gregor tõukeratta. Nii nad mõndaaeg väljas olid. Tuppa tulles teatasid, et neil hakkas palav ja igav. Huvitav, miks mul küll ilma nendeta igav ei olnud? Peale eilset trenni on täna jalad natukene valusad, kuid on ka hullemaid päevi olnud. Õhtupoole läksin lastega õue ja jalutasime mitu head kilomeetrit maha. Lapsed oli tõukeratastega ja seega sobis pikem ring neile. Hiljem läksime tõukerattaga sõitmise väljakule ja seal olid teised lapsed samuti. Nii ma väljaku kõrval seisin ja ootasin, millal nad oma isu täis saavad sõidetud. Marlen suutis kukkuda ja silma vastu tõukekat ära lüüa. Silma peal on väike sinine täpp, loodetavasti homme silm sinine ei ole. Peeter jõudis koju hilja, kui mitte öelda, et väga hilja. Ma ei mäletagi, millal ta viimati nii hilja tuli. Igatahes oli neil vaja ühel autol õlivahetus ja hooldus teha. Kuid ükski filter, ega polt ei tahtnud lahti tulla. Samuti tilkus igaltpoolt õli ja tosooli. Nii võttis kõik plaanitust kauem aeg, kuid töö tuli ära teha.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.