27.01.2016

Peeter tundis ennast hommikul natukene paremini, kui köha väljaarvata. Kohvi ta hommikul ei saanud ja mõndaaega ei saa ka. Selle asemel keetsin talle teed. Marlen ärkas üles ja teatas, et tema ei ole und ja hakkas sööma. Kuna ma pean Gregoriga arsti juurde minema, siis viisin Peetri tööle. Üldiselt on see täiesti tavaline, et kui mina auto võtan hakkab seal kütusetuli põlema. Ei saanud ka seekord teisiti minna. Seega peale arsti juures käimist peab tankima minema. Oleksin hommikul käinud, aga rahakott oli kodus ja ilma ei saa. Tänane hommik möödus samuti hästi, kuna hoiulapse isa on jätkuvalt kodus. Meile see sobib. Viisime Marleni kooli ja ütlesin Gregoril õpetajale, et me läheme arsti juurde. Arst kuulas-vaatas Gregori üle ja ütles, et paremaks on läinud. Kuid sellegipoolest peab Gregor veel köharohtu võtma. Arsti juurde tagasi ei pea enam minema, juhul, kui halvemaks läheb siis küll. Tahaks loota, et peagi on see köha minevik. Käisime apteegist läbi ja ostsime rohu ja seejärel läksime poodi. Gregor leidis, et midagi head peab ostma ja nii ta kommid võttis. Mina võtsin ka mõne asja ja nii me kodupoole sõitma hakkasime. Mööda minnes käisime tankimas ja lõpuks olime oma külas tagasi. Gregoril oli hea päev ma viisin ta autoga kooli. Kodus jõudsin lõpuks hommikust süüa ja seejärel oli aeg lõuna valmis teha. Supp läks keema ja liha ahju. Hommikul oli meil Marleniga vestlus teemal õppimine ja kontrolltööde tulemused. Eelmise hea tulemuse eest sai ta kiita ja nüüd on eesmärk uus. Mina lubasin talle, kui järgmine tulemus on vähemalt 9, siis saab ta tahvelarvuti. Koolist tulles teatas Marlen, et õpetaja oli matemaatika tulemused öelnud. Marlen oli saanud klassi teise tulemuse (paremuse poolt) ja selleks oli 9. Seejärel teatas Marlen, et nüüd saab tema tahvelarvuti. Ma küll püüdsin väita, et see hakkab alles järgmisest tööst kehtima, aga ei tulnud sellest midagi välja. Tegelikult on ju oluline see, et laps pingutab ja näeb vaeva. Seega võib teda vahel premeerida. Peeter ütles selle peale, et ta arvas kohe, et ma pean hakkama oma lubadust kiirelt täitma. Jah, eks ma võiks natukene enne mõelda ja alles siis öelda. Kuid seda ma ei oska. Lõunaajal käisime Marleniga Peetril tööjuures järgi, Gregor teatas, et tema ei tule. Gregor jäi koju arvutisse, sai vähemalt üksi ja rahulikult olla. Peetri enesetunne on täna parem ja vererõhk on enam vähem normis. Selle eest ebola ei ole kuhugile kadunud, aga loodetavasti põdrasamblatee aitab ka selle vastu. Õhtul olin oma lastega õues, hoiulaps on jätkuvalt isaga. Uskumatu, milline rahu ja vaikus on olla ainult enda lastega. Lapsed on ka kuidagi rahulikumad. Hiljem läks Marlen trenni ja see kestis tal täna tund kauem, kui muidu. Nimelt hakkasid nad täna individuaalkava konkursi jaoks õppima. Kõigepealt teevad ja grupikava koos (1 h), seejärel jääb 6 tüdrukut individuaali harjutama. Marlen osaleb see aasta kahe kavaga, individuaal ja grupi (eelmine aasta oli ta kahes grupis). Koju tulles oli Marlen väsinud, aga ees ootasid kodusedtööd. Kusjuures ma juba eile ütlesin talle, et tehku osa asju ära, aga tema ei teinud sellest väljagi. Täna sai ta ise ka aru, et oleks võinud ja teha. Matemaatika kontrolltöö sai ta ka kätte ja see oligi 9.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.