26.01.2016

Öö möödus seekord köhimiseta, kuid magada oleks tahtnud kauem. Kuid nagu ikka tuleb ärgata, kuna uus päev on ootamas. Peeter ütles hommikul, et ta ei tunne ennast hästi ja tahtis vererõhku mõõta. Selle tulemus oli kõike muud, kui hea, rõhk oli liiga kõrg. Peeter kurtis, et kõrv on lukus, pea kumiseb ja halb on olla. Tekkis isegi mõte, et peaks arsti juurde minema. Kuid me ei teadnud, mis kellast arst siin vastuvõtab ja nii läks Peeter tööle. Mina viisin lapsed, st meie lapsed kooli. Hoiulaps on isaga kodus ja hiljem selgub, kas ma pean talle õhtul järgi minema. Ilm oli pilves, aga sellegipoolest läksin koos teistega kõndima. Terve tee käis jutt kahel teemal, esiteks lapsed ja haigused ja teiseks karneval. Ei teagi, millest see tingitud on, aga kõigil lastel on midagi viga. Jääb üle loota, et see jama saab peagi läbi. Karneval on teema number üks ja see ei saa vist läbi enne, kui karneval lõppenud. Njah, peale seda tõenäoliselt arutatakse kostüümide üle veel järgnev kuu. Meie kostüümid telliti ära ja need tulevad nädalalõpuks. Pärast annan raha ära ja on sellega ühelpool. Olime juba tagasi, kui küsiti, kuidas ma ennast tunnen. Ütlesin nii nagu on, ma olen väsinud. Selle peale vaadati mind suurte silmadega ja hea, et pikali ei kukutud. Küsiti igaksjuhuks üle, et kas ma olen tõesti väsinud. Vot olen jah ükskord väsinud, nagu ma ei võiks vahel olla. Eilne zumba on veel jalgades ja jalad väsisid natukene lihtsalt ära. Võib olla oleks pidanud aeglasemalt käima. Kuid ma ise olin see, kes tempot tegi. Nii, et tänu iseenda tempole olin koju jõudes väsinud. Kodus tundsin, et ma olen jätkuvalt väsinud ja otsustasin laisk ka olla. Nii ma hommikupooliku kuidagi mööda saatsin. Enne lastele järgi minemist tegin söögi valmis. Marlen tahtis koju tulles kohe süüa, Gregor teatas, et tema sööb koos isaga. Kell oli nii palju, et lapsed pidid hakkama kooli minema, aga Peetrit ei olnud. Seega oli Gregor sunnitud üksinda sööma, kuna tühja kõhuga kooli ei saa minna. Vaatasin aknast, kuidas lapsed läksid üle tee. Peagi kuulsin ukse taha samme ja võtmete kukkumist…Peeter jõudis koju. Põhjus, miks nii kaua läks oli ühes autos. Nagu ikka oli aega küll auto kokku panemiseks, kuni ühel hetkel hakkas kiire. Niisiis tuli auto kokku saada ja enne ei olnud aega sööma tulla. Enesetunne oli Peetril jätkuvalt kehva ja sama seis oli ka õhtul. Õhtul tõusis vererõhk veel kõrgemale ja selle alla saamiseks tegi Peeter äädikavanni jalgadele. Vererõhk langes päris kiiresti ja enesetunne oli natukene parem. Lisaks on Peeter saanud köha, ise ta ütleb, et tal on ebola. Peab talle põdrasamblateed tegema ja, kui paremaks ei lähe arsti juurde saatma. Marlenil oli reedel kontrolltöö (loodusõpetus)ja enne tulemuse teadasaamist tegime nö kokkuleppel. Kui tulemus jääb alla 7 (hinnatakse 10 palli skaalal), siis on 2 nädalat arvuti keeld, kui all 7.2, siis üks nädal. Marlen tuli koolist ja ütles, et ma arvaks, kui palju ta tulemus oli. Ei osanud mina midagi arvata. Selle peale ütles Marlen, et arvuti keeldu ei tule, kuna tulemus oli 8.5. Vau. Tegemist on siiani tema parima kontrolltöö tulemusega. Väga tubli. Ilm oli kehva, aga sellegipoolest olime peale kooli õues. Sooja oli ca 14 kraadi, aga taevas oli pilves. Koju tulles oli nagu ikka aeg õppima hakata ja nii see õhtu möödus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.