25.01.2016

Juba teist ööd järjest ajab mind köhima. Õigem oleks öelda, et miski vajub mandli (ühele poole) peale ja ajab köhima. Seega ei saa ma jälle normaalselt magada. Hea on see, et lastel on parem ja nad saavad magada. Hommik jõudis nagu ikka liiga kiirelt kätte. Ei saa mina aru, mis kell peaks magama minema, et hommikul välja puhanud oleks. Eks ma proovin täna veel varem magama minna. Täna on ju esmaspäev ja seega on õhtul zumba ja sellest plaanist ei tule midagi välja. Kuid alati on olemas homme. Peeter sõi hommikust, mina jõin cappuccinot, kui keegi koputas. Vaatasin kella ja mõtlesin miks hoiulaps nii vara tuuakse, tavaliselt tuleb ta ca 15 minuti hiljem. Läksin ukse peale ja seal oli hoiulapse ema. Tuli välja, et hoiulaps on haige ja nad lähevad arsti juurde. Hoiulaps meile täna ei tule ja ema palus, et ma õpetajale ütleksin, et laps on haige. Suurema osa päevast veetsin ma Gregori vaipa tehes. Õhtuks sain valmis, Gregor oli rahul. Kusjuures ma ise ei ole rahul, kuna üks lõng lokib. Peab proovima aurutada ehk kaob ära, kui mitte siis arutan üles ja teen uuesti. Peale kooli olime nagu ikka väljas, kuni Marlen läks trenni. Kuna neil on märtsis konkurss tulemas, siis toimus täna trikoode proovime. Seda selleks, et teada saada, mis suurust kellegil vaja on. Selleks ajaks, kui meie kohale jõudsime oli Marleni proov juba läbi. Kusjuures me läksime selleks kellaks nagu öeldi. Igatahes saab Marlen see aasta sama suuruse, tuleb välja, et ta ei olegi vahepeal kasvanud. Või, siis natukene. Gregor tegi koolitööd lõunaajal ja Marlen hakkas neid õhtul tegema. Kontrollisin mina hiljem matemaatika ülesandeid ja ilmnes, et vastused on valed. Ütlesin seda Marlenile, kes selle peale sai pahaseks. Ja teatas, et mina ei tea üldse kuidas matemaatika käib ja temal on kõik õige. Üldse viib tema need vastused homme kooli ja ümber teha ei kavatse. Ja, kui ta ümber on nõus tegema, siis näitab ta ainult isale, kuna mina ei oska arvutada ja kalkulaator annab valed vastused. Tegelikult ma oskan paberi-pliiatsiga ka, aga aja kokkuhoimõttes kasutan kalkulaatorit. Peeter tuli koju ja nii nad kahekesi ülesandeid tegid. Marlen sai hiljem ise ka aru, kus ta vea tegi, aga seda ta ei tunnistanud. Midagi meeldivat peab ka minu päevas olema ja täna oli selleks zumba. Alustasime tundi erinevate harjutustega. Raskused, kummilint, pall, matid st rõhk oli kõhulihastele. Peale seda oli aeg zumbaga tegeleda.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Puhkusele sõit.

Madrats 2.

Õpetlik lugu.