22.01.2016

Kell oli pool seitse, kui köhakoor oma tööd alustas. Nii palju, siis täna hommikul magamisest. Mina naiivselt lootsin, et rohud aitavad ja nüüd saab magada. Nagu ikka tuli hommikul kõik vajalik ära teha ja, seejärel läksid kõik minema. Meil on esikus seina peale väike riiul, kuhu on hea võtmeid panna. Riiul ei ole eriti tugevalt kinnipandud. Hoiulaps tuli meile ja ema aitas tal jalanõusid ära. Nagu paljudel eelnevatel kordadel toetas hoiulaps jälle riiuli peal. Nagu ikka pidan ma meeldetuletama, et sinna ei toetata. Selle peale vaatas tema ema mulle otsa ja küsis, kas seda ei saa, siis tugevamalt kinnipanna. Mida krt, Peeter juba tegi seda ja nii ma ka ütlesin. Kuid see riiul ei ole lihtsalt mõeldud selle otsa toetamiseks. Üks lapsevanem võiks oma lapsele ükskord selgeks teha, et sinna ei toetata. Mina leidsin, et täna on hea päev kõndima minemiseks. Huvitav on see, et eile tahtsid teised ka tulla, aga täna ei tahtnud keegi. Mõtlesin, et äkki ma ikka ei lähe, kuna jahe on. Kuid mõtlesin, et kõnnin kiirelt ja hakkab soe. Nii ma, siis läksin. Vahepeal kõndisin, siis jooksin ja nii vaheldumisi. Soe hakkas kiirelt ja enne, kui arusain oli (5 km) ring tehtud ja kodus tagasi. Peale kooli läksid meie lapsed trenni ja mina jäin hoiulapsega õue. Käisime koos teistega jalutamas, kuni oli aega oma lastele järgi minna. Seejärel viisime koolikotid tuppa, võtsime söögi kaasa ja olime veel õues. Hoiulaps viidi koju ja enne esmaspäeva hommikut tagasi ei tooda. Meie läksime samuti tuppa ja lapsed tegid osa koduseidtöid ära. Rohtu on nad mõlemad korralikult võtnud ja köha on vähemaks jäänud. Kuidagi vaiksem on kohe. Gregor küsis kas ma talle suppi ka teen. Ütlesin, et mul on õhtusöögiks teised plaanid ja täna suppi ei tee. Selle peale teatas ta, et jutt käib hoopis jalavannist. Vot, kui rumal minust ei saanud kohe aru. Enne magamaminekut tegin Gregorile jalavanni ja tema ei tahtnud sealt üldse jalgu välja võtta. Peale seda oli aeg magama minna. Huvitav on see, et köhimist oli mõned korrad ja, siis saabus vaikus. Seetähendas, et tuli ise ka kiirelt magama minna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.