17.01.2016

Hommik algas köhimisega ja tänu sellele sai ka ärgatud. Marlen tahtis hommikusöögi valmis teha. Selleks oli vaja lõigata juustu. Vedelesin voodis, kui kuulsin kuskil käib kolks ja kolks. Ei saanud mina aru, millega tegemist ja läksin kööki vaatama. Marlen oli kapst võtnud juustu (ca 1,5 kg) ja lõikas seda. Kuid ta tegi seda taldriku peal, sellest ka kolks. Püüdsin talle seletada, mist al valesti läks. Tõstsin välja lõikelaua ja lõikasin juustu väiksemaks tükiks. Mingi tükid Marlen veel lõikas, siis vihastas ja läks minema. Ma ju tahtsin, et Marlen saaks aru, kuidas peab lõikama, aga nagu ikka ta sai pahaseks. Kusjuures seda juustu on suhteliselt kehva endalgi lõigata, rääkimata lapsest. Õnneks sööma Marlen tuli. Hiljem ütlesin, et mina lähen turule. Gregor ei saa täna õue ja seega sai kaasa tulla Marlen. Kuid mitte enne, kui kodusedtööd on tehtud. Uskumatu, kui kiirelt sai ta laua taha ja oma asjad tehtud. Ja nii me kahekesi turule läksime. Mulle tundus, et Marlen jõudis turul katsuda ja soovitada mulle kõiki läikivaid riideid. Täielik harakas on ta, nii ma talle ka ütlesin. Lõpuks jõudsime kohta, kus müüdi laualinasid. Meil oleks uut vaja ja nii Marlen ühe välja valis, ise oli ta väga rahul. Mina tahtsin (tahan juba mõndaaega) väiksemat käekotti. Ühekohas oligi sobiv olemas ja tahtsin selle ära osta. Marlen teatas, et vaatame veel ringi äkki leiame midagi paremat või soodsamahinnaga. Majanduslik mõtlemine on täitsa hea lapsel, kusjuures ma ise ütlen alati, et teeme nii. Tegime turule tiiru peale, aga midagi paremat e leidnud ja nii ma esimesena leitud koti ära võtsin. Lisaks sellele ostsime maasikaid, kilo oli 2.-, mandariini jne. Enne kojutulekut oli vaja veel tankimas käima, kuna minnes hakkas tuli põlema. Liiter maksis 0,821.-, pole paha. Ülejäänud päeva veetsime kodus, telekat vaadates, süües ja magades. Gregoril palaviku kõrget ei olnud, õhtul oli 37,2. Homme tehakse Gregori klassis lõpuks klassipilt ära ja seega oli vaja tal juukseid lõigata. Klassipilte tehti juba novembris, aga Gregori klassis ei olnud kõik kohal ja nii lükati seda koguaeg edasi. Loodetavasti on homme kõik kohal ja saab pildi tehtud. Soeng sai igatahes korda, kuigi jah Gregorile endale ei meeldinud. Üldse ei meeldi talle viimasel ajal miski peale vingumise. Loodetavasti läheb see üle, kui ta terveks saab. Magama minnes köhis ta pikalt ja põhajalikult ja seda tegi ta ka öösel.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

14.05.2014

Puhkusele sõit.

Madrats 2.